Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1278513
Jag hade tråkigt på torsdagskvällen och tror jag lyckades klura ut hur/när koderna genereras. Trodde inte beställningen skulle gå igenom men det gjorde den, fick lite dåligt samvete så jag hoppas ni lägger lite beställningar och väger upp för mig.

Bild
#1278515
Schmoyoho skrev: lör 03 nov 2018, 18:13 Jag hade tråkigt på torsdagskvällen och tror jag lyckades klura ut hur/när koderna genereras. Trodde inte beställningen skulle gå igenom men det gjorde den, fick lite dåligt samvete så jag hoppas ni lägger lite beställningar och väger upp för mig.
Imponerande! Jag har klickat på den där sidan så pass mycket att jag snart måste köpa en ny mus till datorn... :bored:
#1278517
fjohan82 skrev: lör 03 nov 2018, 18:28Imponerande! Jag har klickat på den där sidan så pass mycket att jag snart måste köpa en ny mus till datorn... :bored:
Om bollnäs bilvård hade sålt datormöss hade jag gärna hjälpt dig.

Om det är någon som inte lagt sin beställning ännu så har jag en 50 kr-kod till övers, är ganska säker på att den är oanvänd men den går nog ut idag eller imorgon, minns inte exakt när jag lade min beställning men koden var giltig i tre dagar. EAHO2-181101231658F
#1278524
Nu verkar sidan ha kraschat, eller är det bara här.
Går inte logga in, har man en sak i varukorgen och lägger till ytterligare en, kastas den första produkten ur... Sen även den andra och varukorgen blir tom.. :bored:
Nåväl, tur att jag har lite så jag klarar mig ett tag.
#1283810
Hittade en 25 procentare på Rupes om någon vill ha den.
Skicka pm till mig.
Snabbast får den.
#1283822
Magnus-B skrev:Hittade en 25 procentare på Rupes om någon vill ha den.
Skicka pm till mig.
Snabbast får den.
Klart DU ska ha en själv...

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen