Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av corb06
#1244884
DaltonSleeper skrev: fre 13 apr 2018, 22:40
corb06 skrev: fre 13 apr 2018, 22:34 Är du nöjd med dina Running Boards? Smutsiga bakben jämt?
Funderar på att skaffa det till nästan XC60 vi köper. Verkar kosta runt 15 att köpa och eftermontera. ..
Jag är ganska långbent men visst händer det att man blir lite skitig ibland. Dock fram till denna dag (ca två år) så har ingen använd boardsen. Jag valde dom mest för att det ser jäkligt snyggt ut på min modell, men om man kör finkläder istället för jeans så kanske man bör överväga om det är värt.
Tycker också det ser snyggt ut. Vi köpte en R-Design årsmodell 2017 idag så vi får se om vi ska installera Runnings boards i efterhand. Tanken var att det skulle även bli lättare för barnen att gå in i bilen men det är väl som du säger, mer snyggt än praktiskt. =)
av mikebike
#1245217
Jag köpte min bil begagnad med installerade running boards. Inget jag skulle lagt pengar på.
Byxorna blir smutsiga...
Användarvisningsbild
av Derank
#1245835
Mmm, tyvär sjukt opraktiskt för det ser riktigt snyggt ut, jag skitade ner mig konstant på dessa då jag hade en demokärra en helg innan jag köpte min

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare […]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]