Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
Vet ni någon person eller något företag som fixar bucklor på bilen. Nu har någon med sin skateboard, kundvagn eller liknande gjort en buckla på min dörr igen. Nu vill jag ha det fixat. Bucklorna sitter så lågt att det inte kan vara någon dörr. Jag blir vansinnig på dessa personer som inte tar hänsyn till andras bilar. Jag önskade jag hade sett något.

Vet ni någon i och omkring Stockholmstrakten som gör detta bra och till ett hyfsat pris.
Användarvisningsbild
av Hanzon
Utöver ovanstående så kolla med din lokala ÅF.
Jag vet att bla Bilia gör detta då jag hade inne min tidigare V70.
Användarvisningsbild
av CabBO
Tack för era svar. Jag skall kolla med dessa.
Användarvisningsbild
av CabBO
Efter lite saker hit och dit och olika förfrågningar runt omkring, så har jag fått min buckla och mina mindre dörruppslag fixade nu.
Tyvärr har jag inga foton på hur det såg ut innan och efter lagningen, men jag är otroligt nöjd med resultatet.
Vad kostade det då? Jag har ett ganska taskigt dörruppslag på min dörr som jag gärna blivit av med men inget jag vet om jag stör mig på nog mycket att vilja lägga tusenlappar på...
av Jäverhammar
Lämnade in morsans bil för rep hos Annas Bil & plåt i Jordbro. En hyfsat stor buckla var det och jag befarade att en ny dörr skulle behövas.

Bild

Men de värmde ut, spacklade slipade och lackade. Slutresultatet blev helt fantastiskt (ska fota vid tillfälle).
Kostade 3000kr vilket var hälften av självrisken på vagnskadan (ny bil).

Rekommenderar dessa starkt!

Edit:: priset är inklusive ny och lackad plastlist på dörren.

Bild tagen

Bild

Vill göra en rättelse!!! Det var en blan[…]

Däck till Volvo 245 GLT

Fälgar och däck passar utan problem, got[…]

Styrledsverktyg

Hej! Jag ska byta den inre styrleden på en[…]

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju tyck[…]