Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V9097
#701429
Håller mina tummar att det blir snygga facelifts. Efter att ha provkört nyare BMW och Audi är lite lyxigare interiör är det som står på min önskelista. Lite mer känsla av vrålåk är vad Volvo behöver.

Som jag skrev i en annan tråd är jag rädd att fler modeller får de digitala intrumenten från V40. Snygga analoga instrument gör mycket för lyxkänslan!
av Droopy
#701484
V9097 skrev:Håller mina tummar att det blir snygga facelifts. Efter att ha provkört nyare BMW och Audi är lite lyxigare interiör är det som står på min önskelista. Lite mer känsla av vrålåk är vad Volvo behöver.

Som jag skrev i en annan tråd är jag rädd att fler modeller får de digitala intrumenten från V40. Snygga analoga instrument gör mycket för lyxkänslan!

att utvecklingen går mot digitala instrument käns givet.
av KarlE
#701631
V9097 skrev:Håller mina tummar att det blir snygga facelifts. Efter att ha provkört nyare BMW och Audi är lite lyxigare interiör är det som står på min önskelista. Lite mer känsla av vrålåk är vad Volvo behöver.

Som jag skrev i en annan tråd är jag rädd att fler modeller får de digitala intrumenten från V40. Snygga analoga instrument gör mycket för lyxkänslan!
Jag delar din oro. Men jag tror Volvo V40 har en annan målgrupp än S60 och S80. Andra bilmärken har också gjort de mindre och billigare modeller mer "utmanande" och man vågar mer, än de gör med deras dyrare.
Användarvisningsbild
av V9097
#701925
KarlE skrev:Jag delar din oro. Men jag tror Volvo V40 har en annan målgrupp än S60 och S80. Andra bilmärken har också gjort de mindre och billigare modeller mer "utmanande" och man vågar mer, än de gör med deras dyrare.
Låt oss hoppas du har rätt :-)

Tänk om vi kunde få fyra snygga mätare i rad, 2 stora för hastighet och var, och två små i kanterna för kylvattentemp och bränsle. Precis som det var förr med andra ord.
#730092
Jaha, tycker bara att XC70:s nya front är en förbättring. Den nedre "grillen" tycker jag är en försämring.
V50 2.4 -05 hopplösa elfel

En sak jag kommer att tänka på är[…]

Glykolens färg har ingen som helst betydelse[…]

Hej! Ingen som sett något gällande pr[…]

S60 2.5T oljeläckage

Bilen är ifrån -05, att en packning som[…]