Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvo
#2958
Tycker den ser töntig ut, vem vill ha en bil med en älg?
Användarvisningsbild
av ufriman
#18035
Såg bilen igår körande upp för Assar Gabriells väg i Torslanda (inom Volvo området) den var snygg men vände sig både en och två gånger innan man fattade vad det var som körde förbi..
av Stimo
#19884
Någon som vet något ställer man kan köpa ett sånt emblem?
av Danno
#146993
hmm...som gammal BMW dåre känner jag den fälgen som sitter på denna bil som Breyton "nåt modellnamn"....nån som kan styrka det eller är det bara ett sammanträffande?

Jaja feeeeet bil är det iaf!! :twisted:
Användarvisningsbild
av Funk
#147170
Då får väl jag skryta lite då.. Jag har kört den! Visserligen bara ett par hundra meter men ändå...
Det är en bil byggd för att visas upp på SEMA -mässan för ett par år sedan. så den är ganska gammal nu..

/Thomas
Användarvisningsbild
av Örnen
#183188
För den som är sugen köpa älgdekaler typ "stegrande älgen" så går det köpa dem av en kille som heter Dave Barton i Californien. Han tillverkar dem själv i olika varianter.
Gå in på hemsidan. I högerspalten står det "prancing moose stickers", klicka där och beställ, betala med kort Visa/Mastercard, Paypal eller skicka kontanter. Förslagsvis dollar i ett kuvert men maila då innan.

Älgdekalerna är gula och svarta finns i olika utföranden. Pris från 50 cent till 4 dollar/st, frakt från 2 dollar/försändelse.
Kanske inte jag skulle ha dem på min bil men Daves emblem är snyggare än de på XC90 PUV:en.

Törs lova att killen är seriös för jag köpte häromåret vita mätartavlor till min 240 och det var inga problem med leveransen frånsett att det tog ca 2 veckor innan de kom. För den som är intresserad av 240 mätartavlorna så har du dem hemma för under 200kr tot inkl frakt med nuvarande dollarkurs. Går att speca mätartavlornas utseende/färg mm utan extra kostnad.
Han har även vita mätare till extrainstrumenten oljetryck,volt osv. Kolla på ”White Face Gauges”
Det är Daves vita 245 med Bross spoilerpkt som finns att välja som visningsbild i galleriet.

http://www.davebarton.com/ :D
Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]