Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av Hast
#465264
Tja!

Nu var det så att jag var för flera år sedan i Los Angeles (hängde med farsan dit, han jobbar på Volvo PV). Så lyckades jag träffa Volvos designer, och han tyckte det var roligt med en bil intresserad kille, så han skissade ihop en V30 åt mig :) Men nu är då detta flera år sedan och gäller verkligen inte längre. Men ändå lite roligt att se deras skisser. OBS detta gjorde han på ca 10-15min.

Bild
Användarvisningsbild
av Staffan73
#465575
Kul grej helt klart. Kan tänka mig att det var en upplevelse bara att få spana in volvo "over there"
av Hast
#465583
Staffan73 skrev:Kul grej helt klart. Kan tänka mig att det var en upplevelse bara att få spana in volvo "over there"
Jo då det är det allt. Jag följer med pappa varje år till USA. Har fått se många bilar ifrån Volvo ca 1år inom dom släpps ;)
av 400
#487166
Kan du inte utnyttja det årliga besöket till att sparka någon utvecklare där bak och se till att dom får ut en bakhjulsdriven kärra på marknaden igen?
..få gånger har jag haft så kul som när en ny, fin V70 med husvagn bakpå skulle starta i Ullared i lätt motlut och framhjulen på grus..
av McDonald
#487314
400 skrev:Kan du inte utnyttja det årliga besöket till att sparka någon utvecklare där bak och se till att dom får ut en bakhjulsdriven kärra på marknaden igen?
Bara delar av designavdelningen som finns där, R&D (research & devolpment) som bestämmer om det du är ute efter är stationerat i Göteborg
av Hast
#495805
400 skrev:Kan du inte utnyttja det årliga besöket till att sparka någon utvecklare där bak och se till att dom får ut en bakhjulsdriven kärra på marknaden igen?
..få gånger har jag haft så kul som när en ny, fin V70 med husvagn bakpå skulle starta i Ullared i lätt motlut och framhjulen på grus..
Kan ju avslöja att det cirkulerar hos Volvo med RWD :)

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder