Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#452373
Och trots att man har 80hk mindre och ingen fyrhjulsdrift så drar den mer än Audi Q7 3.0TDi.
av Amli
#452508
andreas_lofgren skrev:Och trots att man har 80hk mindre och ingen fyrhjulsdrift så drar den mer än Audi Q7 3.0TDi.
Och manuell låda... Dags att skrota den och börja om på ett blankt papper skulle jag säga.
av Hast
#463313
Vet inte om svaret kommit fram ännu men en ny XC90 kommer att släppas runt 2014.
av Amli
#463588
Hast skrev:Vet inte om svaret kommit fram ännu men en ny XC90 kommer att släppas runt 2014.
Inte inom kort då med andra ord. Synd.
av Hast
#463594
Amli skrev:
Hast skrev:Vet inte om svaret kommit fram ännu men en ny XC90 kommer att släppas runt 2014.
Inte inom kort då med andra ord. Synd.
Nope den ska även bli lite lägre för bra CW värde
av jofr
#516279
Fick för mig att jag läste för en tid sedan att en uppgraderad XC90 skall komma i november i år. Inte en ny modell utan ännu en uppgradering. Vet ej hur mycket som ligger bakom det, Volvohandlarna jag pratat med vet inte så mycket. Man kan väl hoppas på det i varje fall. Jag har fått erbjudande om en D5 R-Design och det går att få en del rabatt på nuvarande modell. Man kan ju hoppas att nästa uppgradering innehåller instrumentering från nya XC70 och XC60 samt ev. Four-C och el-baklucka vore lämpligt.
av Hast
#520456
jofr skrev:Fick för mig att jag läste för en tid sedan att en uppgraderad XC90 skall komma i november i år. Inte en ny modell utan ännu en uppgradering. Vet ej hur mycket som ligger bakom det, Volvohandlarna jag pratat med vet inte så mycket. Man kan väl hoppas på det i varje fall. Jag har fått erbjudande om en D5 R-Design och det går att få en del rabatt på nuvarande modell. Man kan ju hoppas att nästa uppgradering innehåller instrumentering från nya XC70 och XC60 samt ev. Four-C och el-baklucka vore lämpligt.
Någon uppdatering utav XC90 blir det inte.
Användarvisningsbild
av Guligan
#525274
Jo, det är nog inte otänkbart att det blir (ännu en) facelift av XC90 i höst...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Yttertemperaturen har stor inverkan hur mång[…]

Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]