Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
#531283
Då var det klart, denna bil kommer att släppas i en mindre serie och förändringarna mot conceptbilen kommer inte att vara speciellt stora. (Dock ej officiellt ännu så framtiden får utvisa exakt vad som händer)
Var väl iofs rätt väntat att det skulle komma något då de bara släppte GT-varianten i USA.

Härliga nyheter! :)
av Linqid
#531300
Brainy skrev:Då var det klart, denna bil kommer att släppas i en mindre serie och förändringarna mot conceptbilen kommer inte att vara speciellt stora. (Dock ej officiellt ännu så framtiden får utvisa exakt vad som händer)
Var väl iofs rätt väntat att det skulle komma något då de bara släppte GT-varianten i USA.

Härliga nyheter! :)
Källa? :)
av JE Jr
#531924
Jag hoppas verkligen att du har rätt :D
Jag kunde aldrig släppa tanken på att att dessa bilder skulle föreställa en sportvariant snarare än nästa generations småbilar från Volvo, och nu gav du mig mer hopp i mina tankar.
Varför skulle de sänka den så mkt isf, är inte bromsskivorna fram lite stora, varför en gurney-flap på vingen, och varför smäcka dit största fälgarna från C70 under ett vinterprov?

http://www.teknikensvarld.se/nyheter/11 ... /index.xml
Användarvisningsbild
av Funk
#535549
Brainy skrev:Ja, en intern källa så inget jag kan länka eller hänvisa till. Den brukar dock ha rätt.
Jag hoppas ju att du har rätt, men är ganska tveksam på grund av att man redan tidigare helt slutat med AWD-versionen på den plattformen.

/Thomas
Användarvisningsbild
av ThomasT
#536782
C30 Polestar på Nurburgring:


Tyvärr gick det inte speciellt fort, trotts att volvos marknadsfolk givetvis beskriver tiden som "fantastisk"... :roll:


.
av viktore
#536810
ThomasT skrev:C30 Polestar på Nurburgring:


Tyvärr gick det inte speciellt fort, trotts att volvos marknadsfolk givetvis beskriver tiden som "fantastisk"... :roll:


.
Vad har du fått för tidsuppgift?
Användarvisningsbild
av ThomasT
#536839
viktore skrev:
ThomasT skrev:C30 Polestar på Nurburgring:


Tyvärr gick det inte speciellt fort, trotts att volvos marknadsfolk givetvis beskriver tiden som "fantastisk"... :roll:


.
Vad har du fått för tidsuppgift?
Precis under 9 minuter.


.
EGR kylare 2,0 D

Vill bara tillägga att priset du nämner […]

Då vart oljbyte utförd. Sil på h[…]

Däckslitage insidan.

Det var fel hjulinställning, fick justera in […]

Han nekar allt, att det inte vart så nä[…]