Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1431366
sedan fick de ju gärna ta och fixa designen, Polestar är ju inte snygg alltså. Audi har ju fattat grejen med eras E-tron, helt jävla underbar bil båda att köra och att se på.
#1431426
Håller med om att e-tron är snygg... Lite aggressivare framlyktor tycker jag att den kunde haft... 😃 Men den är snygg...

Men jag tycker även att polestar är snygg. Har ett par här i grannskapet. (inte jag dock.. 😁) och de är väldigt snygga live i vitt utförande, enligt mig....
#1431444
Finns det överhuvudtaget en snygg elbil? Jag kan räkna upp massor med snygga bränsledrivna bilar men en snygg elbil blir kämpigt.
Är det förbjudet att ersätta förbränningsmotorn med ren eldrift i V60 eller V90?
#1431480
Perra83 skrev:Är det förbjudet att ersätta förbränningsmotorn med ren eldrift i V60 eller V90?
Nej men inte särskilt effektivt. Man kan inte utnyttja elmotorns fördelar då vad gäller förpackning.
#1431495
Vi får hålla tummarna att den utseendemässigt inte blir en polestar2/skoda/saab (även om d kanske är troligt pga concept 40.2)
#1431600
Perra83 skrev: sön 21 feb 2021, 16:35 Finns det överhuvudtaget en snygg elbil? Jag kan räkna upp massor med snygga bränsledrivna bilar men en snygg elbil blir kämpigt.
Är det förbjudet att ersätta förbränningsmotorn med ren eldrift i V60 eller V90?
E-tron GT 🤤

Sen hur praktisk och allt annat den är låter jag vara osagt men jag har inga som helst problem med att titta på den.
#1431656
Bara 8 dagar kvar. Har det verkligen inte läckt ut några spionbilder?
#1431665
Detta kommunicerades ju ut 2020, så inga nyheter direkt. Hittade tillochmed en notis i min kalender det datumet som jag glömt :)
Som sagt - märkligt med avsaknad av spionbilder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!