Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1433953
Alltså.. jag tycker att nya V60 är riktigt snygg, nya S60 är bland det snyggaste Volvo har gjort. Jag har till och med börjat vara rätt OK med XC40 men... nej alltså den här tycker jag inte om. Än.
#1440059
Ja, de är riktigt snygga...

Bra laddkurva har de också. Det är konstigt att andra tillverkare inte lyckas få till en hög och jämn laddkurva, utan bara en som peakar vid 40-50 procent..

Men de har om möjligt ännu större problem med sin app än vad Volvo har med Volvo On call...

Har för mig att vw köpt Volvo On call, men de har kanske inte börjat implementera det ännu?
#1440069
Ilduce77 skrev:Har för mig att vw köpt Volvo On call, men de har kanske inte börjat implementera det ännu?
Man har köpt bolaget men det kommer inte bli Volvo On Call som implementeras. Man bygger nytt.
Mina senaste två audis har varit appstyrda och jag kan inte riktigt se vad Volvo On Call har som är så mycket bättre för den delen ;-)
#1440110
Jag har ingen egen erfarenhet..

Jag är lite inne på en e-tron och har läst lite på deras forum och det är en hel del som har strul med uppkopplingen.

Kanske inte så mycket klagomål på funktionerna som att man inte får kontakt med bilen..

Deras forum verkar ju dock helt dött om man jämför med detta... Jag efterfrågade erfarenheter på e-tron för några veckor sedan, men inte fått ett enda svar... Det skulle ju inte hända här... 🤔
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]

Har läst igenom flera trådar om att byt[…]

Problemet är ju att sådana här app[…]