Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1201992
Bra pusslat, å vi saknar ju en S90 Polestar!
Men varför skulle baklampans lutning ändras på en befintlig modell. inte troligt.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1202001
Faktiskt, det vore kul att se vad de gör av det. Av alla privata redigeringar av S90 "Polestar" så finns det definitivt potential.

Ja jag tycker lutningen känns märklig också, men nånting är det iaf. Samtidigt är det ju "bara" den lilla lampdelen på bakluckan som blir annorlunda isåfall, i övrigt verkar den se likadan ut av vad vi kan se hittills.
Bild
av Calva14
#1202005
Det här ju riktigt spännande! :)
av dfa
#1202021
Fast varför släppa ett koncept på ett koncept. Borde det inte vara den produktionsklara modellen som vi får se i så fall?
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1202072
TommyP86 skrev:Stämmer inte med s90 vad jag kan avgöra. Ser ut att va panorama också?
Panoramatak finns väl på s90? Den modellen som är lite längre och som bla säljs i Kina.

Heter den S90L?
av Calva14
#1202073
Jag har för mig att jag läste för ett tag sedan att de trademarkat namnen C60 & C90 och om jag skulle minnas rätt så kan vi kanske få se åtminstone en av dem nu då. Jag kan såklart minnas fel också....
Användarvisningsbild
av andreas 80
#1202084
Ja jag vill också minnas något sådant.
Men samtidigt hoppas jag Polestar tar ut svängarna lite nu med ett eget märke och inte hakar på Volvos beteckning rakt av.

Vi får se, det närmar sig. Spännande blir det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 40

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]