Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1196441
Bilden från sidan såg rätt muppig ut, medans Håkans Twitter ser ut att kunna bli finfint :)
Hört från handlare att leverans är lite tidigarelagd, ev "runt jul" i hallarna.

Bild
#1196829
tror den kan bli rätt cool.dom har ju verkligen lyckats hålla bilen gömd för fotografier, brukar alltid komma ut bilder,men hopps inte den får den inredningen som man sätt på andra spion bilder innan sommaren lr vad det va,tråkig mittkonsol och stolarna såg inget vidare ut heller jämfört med 90 och 60 bilarna, men visst man får ju vad man betalar för så
Användarvisningsbild
av Derank
#1196844
Karossen säger jag ingenting om men den där inredningen dödar ju bilen totalt, tyvär. Sedan återstår att se vad Det blir för lastutrymme. Mycket mindre än xc60 vill jag nog inte ha.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1196874
Är lite småorolig (ilandsproblem) för inredningen ja... vill ju gärna beställa xc40 så snart som möjligt. Men man får väl börja fundera på alternativ. Som typ inte finns haha
#1196909
stolarna kanske är bättre än vad man tror ändå ,brukar ju ha sköna stolar i en volvo men mittkonsolen var ju verkligen inte det snyggaste man sätt så borde inte vara något större ingrepp att fixa kan man tycka
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1196959
wetterstrom skrev:stolarna kanske är bättre än vad man tror ändå ,brukar ju ha sköna stolar i en volvo men mittkonsolen var ju verkligen inte det snyggaste man sätt så borde inte vara något större ingrepp att fixa kan man tycka
Jag pratade med en som har en V90 cc idag och han var väldigt nöjd med hela sin bil, utom just stolarna. Jan sa att de har gjort något konstigt med dem.

Han hade en xc60 innan och satt som en kung sa han, men nu kändes det inte bra i hans V90cc..

Jag har inte kört någon V90, så jag kan inte uttala mig...

Sen är det ju både en bak- och smaksak..
av Calva14
#1197153
W.A.P.E. skrev:Är lite småorolig (ilandsproblem) för inredningen ja... vill ju gärna beställa xc40 så snart som möjligt. Men man får väl börja fundera på alternativ. Som typ inte finns haha
Jaguar E-Pace kanske?
#1197175
E-pace från 300k i utlandet, lär ju inte vara ens nära i Sverige. Fet bil dock.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1197182
Calva14 skrev:
W.A.P.E. skrev:Är lite småorolig (ilandsproblem) för inredningen ja... vill ju gärna beställa xc40 så snart som möjligt. Men man får väl börja fundera på alternativ. Som typ inte finns haha
Jaguar E-Pace kanske?
Ja eller i-pace :)

Här är det bara aktuellt med Volvo, och inom ett visst basbelopp, sen kan man ju lägga till lite själv, men det får ju vara rimligt.
Blir inredningen skev är det svårt med alternativ, visst en V40CC till hade funkat toppen, men den blir ju äldst i ligan när nya S/V60 kommer.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 39

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n[…]

Leasing bildäck

Bilen är ju returnerad med vinterdäcken […]

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]