Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1186463
Måste ju erkänna att jag är ruggigt svag för den där oxblodsinredningen som fanns i V70. Jösses så läcker.
#1186471
grillchips skrev:Måste ju erkänna att jag är ruggigt svag för den där oxblodsinredningen som fanns i V70. Jösses så läcker.
Mmm faktiskt. Hade en 740 med oxblodsfärgat halvskinn och är svag för det sen dess.

Jag tror att det här antingen blir jäkligt läckert eller så kommer det att bli som många bilar från Citroen eller Toyota, dvs jäkligt konstigt och med kort livslängd designmässigt. Har svårt att se något mellanting.
#1186510
wetterstrom skrev:nu vet jag inte om jag sätt den inredningen men jag är väl en av få kanske som gillar den bruna i s60/v70 r som dom hade förr
Den orangebruna? Också riktigt läcker.

Svart och grått kan ju gå och dra något gammalt över sig generellt :-P
#1186525
SBergdahl skrev:
wetterstrom skrev:nu vet jag inte om jag sätt den inredningen men jag är väl en av få kanske som gillar den bruna i s60/v70 r som dom hade förr
Den orangebruna? Också riktigt läcker.

Svart och grått kan ju gå och dra något gammalt över sig generellt :-P
ja,den röda har jag nog aldrig sätt var det jag mena men den bruna har jag sätt irl,gillar amber idag med ,lätt den snyggaste dom har nu
#1186559
när är det tänkt att visa den , frankfurtmässan i sep? roligt att veta vad den kommer kosta om det blir hyffsat pris lr som xc60 som är 100 lök dyrare än förra så hamnar ju xc40 över 300 och lätt över 400 isåfall med lite utrustning ,
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 39
Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]