Sida 1 av 1

Släpkontakt tuta

Postat: mån 22 jun 2026, 10:38
av imac22
Letar efter en släpkontakt som sitter i ratten för tutan, det är till en SAAB og900 :oops:
Har letat o sökt i dom flesta forum så gör ett test här.

Borde finnas liknande som sitter på något Volvomodell?
Skärmbild 2026-06-21 132231.png
Skärmbild 2026-06-21 132231.png (23.49 KiB) Visad 125 gånger
IMG_0680.JPG
IMG_0680.JPG (232.87 KiB) Visad 125 gånger