...

Moderator: Moderatorer

#1334493
Försöker en annan väg.. Fått in rätt bra med pengar hittills och får flera mail från killar som vill hjälpa till och försöker jaga information.

Om inte annat så är dom förhoppningsvis lite pressade nu av "priser" på dem.

Funkar det inte med polisen får man försöka andra vägar.. Det här var en av de få jag kom att tänka på som inte var olagliga.

#1342641
Hilmer skrev: Hur har det gått?
Belöning ligger ute på drygt 3000kr.. Funderar på att sätta upp lappar i närheten av ett par valda skolor.
Fått tips om namn (som jag känner igen från tidigare) men tyvärr ingen än som klart kunnat säga att det var en viss person.
#1342706
joel80 skrev: tor 17 okt 2019, 10:28
Hilmer skrev: Hur har det gått?
Belöning ligger ute på drygt 3000kr.. Funderar på att sätta upp lappar i närheten av ett par valda skolor.
Fått tips om namn (som jag känner igen från tidigare) men tyvärr ingen än som klart kunnat säga att det var en viss person.
När det gäller ungdomar så brukar dom sällan kunna hålla tyst om sina bravader så förr eller senare så kryper det kanske fram vem som är skyldig!
#1342710
Hilmer skrev:
joel80 skrev: tor 17 okt 2019, 10:28
Hilmer skrev: Hur har det gått?
Belöning ligger ute på drygt 3000kr.. Funderar på att sätta upp lappar i närheten av ett par valda skolor.
Fått tips om namn (som jag känner igen från tidigare) men tyvärr ingen än som klart kunnat säga att det var en viss person.
När det gäller ungdomar så brukar dom sällan kunna hålla tyst om sina bravader så förr eller senare så kryper det kanske fram vem som är skyldig!
Lite det jag också hoppas. Och med 3000kr i motivering kanske det kan krypa hela vägen till mig.
#1345456
Ja! Tack så mkt!

Belöning uppe i ca 3500kr. Funderar på att sätta upp några lappar vid skolan några av dom som jag fått tips om går på.. Har haft bilen inlämnad och dom försökte fixa med polering men det gick inte. Omlack av hela taket om det ska kunna fixas. Kostar mig 6000kr plus moms i självrisk då det är företagsleasing och det går på vagnskadegarantin.
Hade varit väldigt fint om deras försäkringsbolag tagit det och dom får stå för självrisken. Om det ens går på nån försäkring dom har om det är skadegörelse.

  • 1
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 356

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen