...

Moderator: Moderatorer

#1240784
Som förra gången en bild istället för en film men bilden talar ju sitt eget språk som man säger.På väg hem efter ca 25 mil passerar jag en svart Audi (konstigt, var ju en incident förra gången också med en Audi) på motorvägen och eftersom min fart är hög så blir jag lite förvånad när denna Audi då genast ska köra om igen och sedan efter detta lägger sig mellan filerna och bromstestar sin bil.Pekade på kameran i bilen och så försvann denna Audi !?.Är folk mer eller mindre knas mellan varven.

Bild
#1243394
joel80 skrev:... och vad sjutton är det egentligen med förare i Flen??! :D
Inte vet jag. Jag har inte märkt något speciellt. Och jag såg inget i din film som jag kunde lokalisera till Flen heller. Blev lite orolig att du ertappat mig med något när jag såg din text :lol: :wink:
#1243396
Hehe hette det där spelet "Lemmings"? :)

Den där Micke från Flen verkar ha lite otur med folk som vill köra om lite var stans ja :wink:

Sen den där dörren på lastbilsflaket, kunde slutat illa, den vill man inte gärna ha i nyllet :shock:

Kul klippt och bra :-)-)
#1243398
Micce1980 skrev: Den där Micke från Flen verkar ha lite otur med folk som vill köra om lite var stans ja :wink:
Jaha, var det han som var från Flen, men det han filmade var inte där ifrån, vad jag kan se. Skönt, då kan jag sova lugnt :roll:
#1243423
Fick nån kommentar från nån som bodde i Flen och skrev att han kände igen sig. Var väl inte inne i "stan" men gissade att det var i utkanterna. Han skrev Flen i allafall. :)

Tror sen inte du kör så tokigt att du skulle platsa Sven. ;)
#1243424
Micce1980 skrev:Hehe hette det där spelet "Lemmings"? :)
Ja precis!! Alla bara gick efter varandra i rad så skulle man försöka hindra dem från att ta livet av sig på diverse sätt! :D

Tänker ofta på det spelet när jag ser ett sånt där kollektivt gruppbeteende.
#1245620
Fick inte riktigt till Youtubeinbäddning här tidigare men tydligen funkar det med att bara lägga in länken.. Så här kommer två videos på en gång.. Ta fram popcornen och fredagsölen! ;) Eh....

#136
Even more snow and stressed drivers


#137
10 000 subs thank you, staring kid and a real thumb up!
  • 1
  • 347
  • 348
  • 349
  • 350
  • 351
  • 356

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]

Efter en del fundering fick det bli Goodyear Effic[…]

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]