...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
#907114
Actibump har ju annars den klart seriösaste inställningen till frågan om skador som kan uppstå för cyklister eller andra tvåhjuliga som passerar dessa.
När jag mailade med dom för längesen sa man kortfattat såhär: NEJ man har inte testat med nån tvåhjuling eller så. Dom ska köra mellan fällorna om det är två skilda eller vid sidan om. Hamnar man i fällan får man skylla sej själv.
Att man kan slå i rejält om man hamnar i en sån fälla är alltså totalt ointressant. DET är seriöst på hög nivå.
Ännu bättre är att en buss eller lastbil inte blir drabbad av fällan då den inte känns för dessa. Så då kan bussen fortsätta köra i 65 på 50 sträcka, det är ju lysande :roll: Kanske nåt att införa på storgatan i Motala? Menar där har aldrig en buss kört saktare än 70 på 50 sträcka.
Kan man nu smala av gatorna som man gjort i samband med ombyggnationen till nya vägen nu, i kombo med en sån här fälla och sen sätta 30km/h så är allt helt löst. Alla bussar fortsätter i 50 på 30 sträcka och bilister slår i ordentligt i framvagnen om dom missar skylten. :-)-)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

"lll" Helt säker på att din b[…]

Ska också tillägga att jag hade XC60:n […]

Mjukvara 3.0.3

Jag har valt att inte installera 3.0.3 än. Me[…]

VDASH- cem pin

du skriver att du köpt deras ODB menar du d&a[…]