...

Moderator: Moderatorer

#1379821
vetten skrev: tis 28 apr 2020, 14:04 Jag blev jävligt irriterad på en kvinna häromdagen när jag ser att hon sitter och kör med sitt spädbarn i en sele på bröstet alltså mellan sej och ratten undrar bara hur man tänker då det gick inte att göra henne uppmärksam på det heller eftersom hon bara stirrade framåt och hade fullt upp med att köra. :mad:
Jag ser ganska många EU-moppar och elsparkcyklar där ett mindre barn står eller sitter framför "föraren".
#1379825
mikebike skrev:Bild
Ser inte ut på skicket som att ägaren egentligen bryr sig om bilen :-D
#1379845
Det ska tvunget pillas på mobilen hela tiden...


#1380082
Jernhand skrev:Utlandsregistrerade fordon från Östeuropa, eller svenskregistrerade bilar med förare från dito.... :bored:
Du får allt ta och utveckla lite om ditt inlägg ska ligga kvar.
#1380092
grillchips skrev: lör 16 maj 2020, 08:22
Jernhand skrev:Utlandsregistrerade fordon från Östeuropa, eller svenskregistrerade bilar med förare från dito.... :bored:
Du får allt ta och utveckla lite om ditt inlägg ska ligga kvar.
Jag blev påkörd igår bakifrån av en svenskregistrerad, oförsäkrad och avställd rishög med två personer från Rumänien.
Var inte så jätteglad igår.

För övrigt känns det som att utlandsregistrerade yrkesfordon från Östeuropa kanske inte följer samma regler som vi andra gör med vilotider, besiktning mm. vilket gör att jag oftast inte vill ligga framför dessa.

viewtopic.php?p=1379992#p1379992
Senast redigerad av 1 Jernhand, redigerad totalt 0 gånger.
#1380094
Vad hejade dem på för fotbollslag?
  • 1
  • 496
  • 497
  • 498
  • 499
  • 500
  • 544
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]