...

Moderator: Moderatorer

#1430042
Hyrde under några års tid ett garage beläget mitt i centrum, på en innergård. För att ta sig dit var man tvungen att köra ca 100 meter på en gågata. Å herre jösses va många gånger man fick skäll av folk för att man körde där, trots att man fick.. Många skämdes otroligt när man snällt lät dom skälla färdigt innan man berättade om garagen och parkeringarna på innergården samt att det till och med stod på skyltarna att förbudet mot motortrafik var undantaget de som skulle till fastigheterna. :-D
#1432841
Många tokar finns det i trafiken, även de som gör misstag. Jag är sannerligen inte heller guds bästa, så att säga... :angelo:
Dock tycker jag att man går över alla gränser när man tränger sig in över heldraget, speciellt när det inte ens är köer/långsamtgående trafik i det körfältet man vill in i. :mad: :devil:
Hålla det utrymmet jag hade till den röda bilen - Glöm det! Det är vad farthållaren ville ha, men det är bevisligen helt omöjligt utan att behöva tvärbromsa.
Detta körfältet ner till Södra länken från 73an är ca 650 meter långt, så både plats och utrymme finns det.
Inte undra på att det krockas i Stockholmstrafiken! :bored:
UYW088 Volvo V70N.jpg
UYW088 Volvo V70N.jpg (98.98 KiB) Visad 310 gånger
UYW088 Volvo V70N (2).jpg
UYW088 Volvo V70N (2).jpg (91.1 KiB) Visad 310 gånger
#1432886
Hehe, samma idag för mig, en gök som bara ska in centimeter framför fast det på motorvägen fanns plats att landa en 747:a på :) Senare tappade göken farten och så håller det på, tredje gången ser man att det är för att göken fipplar med luren, tutar till och föraren sänker och försvinner bakom mig. Kommer tillbaka som en raket för att sedan kanske fått ett nytt sms och jag får köra om igen, hänger på tutan och visar "lägg på nu" och det verkade fungera.

Det sämsta med att köpt suv samt en hög offroadhoj 2020 är att man ser all skit folk håller på med ;-)
av Libbe
#1432888
Jag vet inte! Där av frågan.
Nej de är sant! Reg nr har inte vart skyddade tidigare. Men med en bild på regnr som du lägger ut, offentligt.- så förmedlar du ju ifrån ett Register. Jag är inte helt övertygad att det är Ok?

Men,men........ :-)
av Lövet
#1432893
Vi håller inga register eller röjer några personuppgifter. GDPR har ingenting med detta att göra.
#1432909
Undrar om jag ryat om det tidigare men det är iaf dags nu, mina mottrafikanter som slår på sin körriktningsvisare EFTER filbytet.

Hur tänker ni?

När ni valt fil och så står ni där och blinkar när det är helt uppenbart vart ni ska, eftersom som ni står i den filen era förb#@*ade kretiner...är det möjligtvis närminnet som fått en stroke så det ska blinka för att ni ska komma ihåg själva vart ni ska?!
FB_IMG_1613083906664.jpg
FB_IMG_1613083906664.jpg (17.58 KiB) Visad 237 gånger
  • 1
  • 511
  • 512
  • 513
  • 514
  • 515
  • 544

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]

Embrace the freedom of casual encounters on the be[…]