...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
#1353640
@joel80, Ser bra ut!
Får fundera på om det är något att installera i fronten på nya bilen.
Som vanligt så kommer man väl skjuta det framför sig och/eller tycka det är för dyrt fram tills man sitter där med ett stenskott :bored:
#1353680
fjohan82 skrev:Folk som inte vet var de har hörnen på sin bil... :bored:

du kanske borde tänka på ditt eget beteende här?
hade du inte kört fram så långt så hade den vita kunnat köra in och sen den blåa köra ut.
men du ska promt fram och blinka som en dåre med helljuset.
i det fallet så hade jag också tagit god tid på mig.
#1353697
Larslars skrev: lör 14 dec 2019, 11:52
fjohan82 skrev:Folk som inte vet var de har hörnen på sin bil... :bored:

du kanske borde tänka på ditt eget beteende här?
hade du inte kört fram så långt så hade den vita kunnat köra in och sen den blåa köra ut.
men du ska promt fram och blinka som en dåre med helljuset.
i det fallet så hade jag också tagit god tid på mig.
Nja, föraren kan ju inte vara synsk och veta vart den vita ska. Man kan lika gärna säga att den blå prompt ska blockera istället för att köra som att klaga på ts. :)
#1353712
Larslars skrev: lör 14 dec 2019, 11:52
fjohan82 skrev:Folk som inte vet var de har hörnen på sin bil... :bored:
du kanske borde tänka på ditt eget beteende här?
hade du inte kört fram så långt så hade den vita kunnat köra in och sen den blåa köra ut.
men du ska promt fram och blinka som en dåre med helljuset.
i det fallet så hade jag också tagit god tid på mig.
Som sagt, hur fan ska jag veta att han tänkte parkera där?
Jag tycker du ska tagga ner med dina horribla uttalanden. Den vita har många alternativ om han hade fortsatt köra, dessutom tycker jag inte att 3 blinkningar är att vara en dåre i trafiken.
Nu var det en man som var ca 138 år gammal, hade det varit någon yngre så hade jag mycket väl kunnat gå ut och fråga om hen hade fått något fel på bilen.
Jag har dragit i P-bromsen och gått ut och samtalat med folk som obefogat gestikulerar, jag är inte rädd och det är ytterst få som käftar mot när jag kliver ur bilen. Tro mig...
#1353889
fjohan82 skrev: lör 14 dec 2019, 15:26
Larslars skrev: lör 14 dec 2019, 11:52
fjohan82 skrev:Folk som inte vet var de har hörnen på sin bil... :bored:
du kanske borde tänka på ditt eget beteende här?
hade du inte kört fram så långt så hade den vita kunnat köra in och sen den blåa köra ut.
men du ska promt fram och blinka som en dåre med helljuset.
i det fallet så hade jag också tagit god tid på mig.
Som sagt, hur fan ska jag veta att han tänkte parkera där?
Jag tycker du ska tagga ner med dina horribla uttalanden. Den vita har många alternativ om han hade fortsatt köra, dessutom tycker jag inte att 3 blinkningar är att vara en dåre i trafiken.
Nu var det en man som var ca 138 år gammal, hade det varit någon yngre så hade jag mycket väl kunnat gå ut och fråga om hen hade fått något fel på bilen.
Jag har dragit i P-bromsen och gått ut och samtalat med folk som obefogat gestikulerar, jag är inte rädd och det är ytterst få som käftar mot när jag kliver ur bilen. Tro mig...
jasså trampade jag på en öm tå?
  • 1
  • 488
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 543

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]