...

Moderator: Moderatorer

#1304759
Tänker om det var jag som satt och körde bilen bakom, kanske var det jag som skulle ha tutat och stressat. Från den synvinkeln kan man inte se skälet till att jag låg med ovanligt stor lucka och som såklart får effekter längre bak.

Kanske det är en god idé att lita på att våra medtrafikanter framför kan ha sina skäl till att bete sig litet utanför det förväntade mönstret, detta tar jag med mig.
#1306061
Besökte ett ”vattenparadis” i Längenfeld Österrike igår. Gratis parkeringsgarage var trevligt men mindre skoj att få cirkulera några gånger och då upptäcker denna toaborsten när vi hoppat ur bilen, tänkte fråga närmsta barnfamilj om de har en full blöja över men ville in och ha skoj :-D
23171E9C-66D6-4286-BD1F-AE1D51CCF5A7.jpeg
23171E9C-66D6-4286-BD1F-AE1D51CCF5A7.jpeg (549.24 KiB) Visad 655 gånger
#1306229
Han ville förmodligen inte att någon skulle pressa sig in mellan bil och vägg. Jag hade själv ställt mig likadant på r sådan trång parkering en letat en annan plats

Men det kanske ser trängre ut än vad det är.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk



#1306367
Så farligt tight är de inte, då kunde man stått utomhus på tvären på de omärkta platserna, här var det en in, en ut principen då det forfarande är högtryck på badhuset ;-)

Hur som, bra med någon form av övervakning i alla fall.
9ADA30C4-4BC6-4EA8-B789-DAFBE6982CAB.png
9ADA30C4-4BC6-4EA8-B789-DAFBE6982CAB.png (139.68 KiB) Visad 580 gånger
#1307402
Blev vittne till en polisutryckning på E18 imorse. Det pågår vägarbete så det var långa köer och jag funderade på hur polisen skulle kunna komma fram bland alla stillastående fordon. Just detta ordnade sig genom att folk körde åt sidan och ordnade en glugg för att släppa fram polisen. Döm om min förvåning när jag ser att flera fordon tar rygg på polisbilen för att slippa krypköra i kön. :-o Det känns verkligen som ett tveksamt beteende, så jag känner mig irriterad.
#1307590
Det där verkar tyvärr vara ett ganska vanligt beteende, kollar man Vägens Hjältar på femman så ser man det hela tiden tycker jag, att bilarna tar rygg på TMA och andra utryckningsfordon. I såna lägen vore det fasen underbart om polisen hade resurser att hytta lite med näven åt dessa. :D
#1307648
Vid dödsolyckan på E4 söder om Stockholm förra veckan tog polisen i allafall 6st som fotade olyckan. Vissa med mobilen när dom körde förbi och andra som kom till olycksplatsen och fotade.

Har polisen inte tid att bötfälla när dom ska reda ut en krock skulle jag inte tycka synd om de som tog rygg fick snällt stå vid dägkanten och vänta till olyckan är uppklarar! För att sen få böter innan dom blir släppta.
  • 1
  • 465
  • 466
  • 467
  • 468
  • 469
  • 543
TuneIn

Någon som märker stor skillnad på[…]

Isärplockning av lyktan kommer bli mycket int[…]

Det du länkar till den nedre lite dyrare ser […]

Finns mjukvara som låser haldexen hårt[…]