...

Moderator: Moderatorer

#1381110
snepo skrev:Människor är lata numera.
Lättja och egoism har gått framåt oerhört de senaste 10 åren, särskilt här i Stockholmstrakten.
Att använda blinkers (eller sträcka ut armen om man cyklar) är tydligen jättejobbigt.
#1381139
Personer som kör i 70-80 km/h på enfiliga sträckor där det är 100 km/h, för att sedan gasa upp till 130 när det blir tvåfiligt.
När det går ihop till ett körfält igen står de på nytt på bromsen... Snacka om att ha ett ryckigt och onaturligt körsätt :bored:
Användarvisningsbild
av snepo
#1381268
Ja .Jag kör lastbil. Kommer ifatt en personbil som ligger på 70 km/h. När det blir tvåfiligt,påbörjar jag omkörning. då gasar dom på. Sen kommer man fatt dom igen. Man har god lust att bara trycka på.Men då blir inte chefen så glad
#1381560
fjohan82 skrev:Folk som inte pallar att vänta på grönt... :bored:

Fast där vet i f-n om filuren inte bara feltolkade,, grovt. Stannade för gående men fattade inte ljuset typ, en av få som dessutom blinkade ut ut rondellen dessutom :-)
Användarvisningsbild
av joel80
#1381575

fjohan82 skrev:Folk som inte pallar att vänta på grönt... :bored:
Hörru... Om du inte orkar redigera klippet kan du väl vara snäll mot oss att säga att vi kan börja kolla 45sek in. ;)

45 sekunder jag aldrig får tillbaka i mitt liv! Bild
#1381610
joel80 skrev:
fjohan82 skrev:Folk som inte pallar att vänta på grönt... :bored:
Hörru... Om du inte orkar redigera klippet kan du väl vara snäll mot oss att säga att vi kan börja kolla 45sek in. ;)

45 sekunder jag aldrig får tillbaka i mitt liv!
Lägger du upp några klipp snart. igen?
#1381639
joel80 skrev: sön 24 maj 2020, 16:34
fjohan82 skrev:Folk som inte pallar att vänta på grönt... :bored:
Hörru... Om du inte orkar redigera klippet kan du väl vara snäll mot oss att säga att vi kan börja kolla 45sek in. ;)

45 sekunder jag aldrig får tillbaka i mitt liv! Bild
Beklagar! ;-)
#1381640
Micce1980 skrev: sön 24 maj 2020, 14:53
fjohan82 skrev:Folk som inte pallar att vänta på grönt... :bored:
Fast där vet i f-n om filuren inte bara feltolkade,, grovt. Stannade för gående men fattade inte ljuset typ, en av få som dessutom blinkade ut ut rondellen dessutom :-)
Så kan det såklart ha varit... Men personen vågade knappt köra in i en cirkulationsplats innan, sen gick det 50 ut på en 80-väg.
Hon satt så nära ratten så hon hade kunnat tugga på den, eller få tänderna utslagna om kudden hade exploderat... :-)
  • 1
  • 498
  • 499
  • 500
  • 501
  • 502
  • 543

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]