...

Moderator: Moderatorer

#1228489
Just i detta fallet, om jag vore tjejen i HWO337 som visats ovan så fanns det väl en väg in i bilen via passagerarsidan. Bara med ögonmått skulle nog till och med jag på 90 pannor kunna slinka in på förarplatsen i bimmern utan fordonsskador men det är väl överkurs... haha :-)
#1228504
Ja det är inte alla som kan tygla en 6a med 313 hk som når 100 på 4,8 sekunder... :roll:
Att klättra över ungen som satt i passagerarsätet hade hon nog ingen tanke på, hon såg mest frustrerad, generad och besvärad ut... Att det tog jäääättelång tid för mig att backa ut gjorde nog inte hennes dag bättre... :mrgreen:
#1228507
fjohan82 skrev:Folk som inte kan parkera...
"Det gick visst lite fort..." sa kärringen när jag kom till min bil och sa att jag gillade hur hon hade parkerat.
Hon stod och väntade eftersom jag hade omöjliggjort att hon skulle kunna komma in i sin bil... :roll:
aviary-image-1516981426418_crop_756x707.jpeg
BMW verkar vara en synnerligen svårparkerad bil. Jag har ett gäng bilder i mobilen på ”parkering på Hitlers vis” och BMW är helt klart överrepresenterad.
#1228510
llesrof skrev:
fjohan82 skrev:Folk som inte kan parkera...
"Det gick visst lite fort..." sa kärringen när jag kom till min bil och sa att jag gillade hur hon hade parkerat.
Hon stod och väntade eftersom jag hade omöjliggjort att hon skulle kunna komma in i sin bil... :roll:
aviary-image-1516981426418_crop_756x707.jpeg
BMW verkar vara en synnerligen svårparkerad bil. Jag har ett gäng bilder i mobilen på ”parkering på Hitlers vis” och BMW är helt klart överrepresenterad.
Visa gärna vad du menar.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1228669
Två saker i dag. Det första var i trafiken. Att folk inte kan köra på 2+1 vägar. På en 100 sträcka låg dom i 110 där det var 2 körfält, för att när det blev 1 fil gå ner till 80. ??:-/ Det andra var inte i trafiken, utan på Biltemas parkering. Någon klåfingrig jäkel, eller fler, snodde alla fyra ventilhattarna :-(O) :-(O)
Användarvisningsbild
av joel80
#1228721
Surt Sven! Nötterna kunde väl bara gå in på biltema och sno ett par helt nya istället om dom nu ändå inte ville betala för sig... Men gissar att dom inte var så brighta..
#1228758
Leopold skrev:
llesrof skrev:
fjohan82 skrev:Folk som inte kan parkera...
"Det gick visst lite fort..." sa kärringen när jag kom till min bil och sa att jag gillade hur hon hade parkerat.
Hon stod och väntade eftersom jag hade omöjliggjort att hon skulle kunna komma in i sin bil... :roll:
aviary-image-1516981426418_crop_756x707.jpeg
BMW verkar vara en synnerligen svårparkerad bil. Jag har ett gäng bilder i mobilen på ”parkering på Hitlers vis” och BMW är helt klart överrepresenterad.
Visa gärna vad du menar.
Näe. Det är privata bilder som bara jag och mina närmaste begapar och skrattar åt. Var det något du i sammanhanget inte förstod och du vill att jag skall förtydliga? :D
#1228774
llesrof skrev:
Leopold skrev:
llesrof skrev: BMW verkar vara en synnerligen svårparkerad bil. Jag har ett gäng bilder i mobilen på ”parkering på Hitlers vis” och BMW är helt klart överrepresenterad.
Visa gärna vad du menar.
Näe. Det är privata bilder som bara jag och mina närmaste begapar och skrattar åt. Var det något du i sammanhanget inte förstod och du vill att jag skall förtydliga? :D
Bara litet nyfiken på hur Hitler brukade parkera... skulle vara skoj att se en illustration men det är inte viktigt alls.

Sett en del folk med fina premiumbilar av allsköns märken som parkerar på två P-rutor utanför stormarknader osv, förmodligen med förhoppningen att slippa dörruppslag från hänsynslösa grannbilister. Inte kunnat dra några slutsatser till något visst märke dock, kan inte heller säga att jag inte förstår problemet om man har en bil man är extra rädd om.
#1228798


Bara litet nyfiken på hur Hitler brukade parkera... skulle vara skoj att se en illustration men det är inte viktigt alls.

Sett en del folk med fina premiumbilar av allsköns märken som parkerar på två P-rutor utanför stormarknader osv, förmodligen med förhoppningen att slippa dörruppslag från hänsynslösa grannbilister. Inte kunnat dra några slutsatser till något visst märke dock, kan inte heller säga att jag inte förstår problemet om man har en bil man är extra rädd om.
Jag har parkerat på två P-platser ett antal gånger...
Dock inte för att slippa dörruppslag (eller ja, indirekt för att slippa ge någon annan det) utan för att vissa gubbar/tanter/coola killar/tjejer/övrigt pack envisas med att ta familjeparkering när dom åker själv.
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 544
Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]

Xc70 koppling brand

Låt någon från en oberoende firm[…]

Er feedback är nyttig och det märks hur […]