...

Moderator: Moderatorer

#1560592
Jallemet skrev:Borde vara ganska klart att barn och ungdomar är understimulerade idag, och föräldrar som jobbar för brödfödan och inte ser skogen för alla träden.

-Nä, inte skulle väl våra barn...

Satans droger och skit.
Håller med! Vi inför 6tim arbetsdag så vi föräldrar har möjlighet att tillbringa mer tid med våra barn och ungdomar! :-)
#1560607
<Man kan ju hoppas att deras föräldrar förstår alvaret och ger dom utegångsförbud i ett halvår och säljer epan, jag vet då vad jag hade gjort om det varit min unge.
#1560837
sewen skrev: tor 09 nov 2023, 15:44
Jallemet skrev:Borde vara ganska klart att barn och ungdomar är understimulerade idag, och föräldrar som jobbar för brödfödan och inte ser skogen för alla träden.

-Nä, inte skulle väl våra barn...

Satans droger och skit.
Håller med! Vi inför 6tim arbetsdag så vi föräldrar har möjlighet att tillbringa mer tid med våra barn och ungdomar! :-)
Vi har ju faktiskt aldrig jobbat så få timmar timmar som vi gör nu. Lägger man till medellivslängden så jobbade vi nästan 4 ggr så stor del av vår livslängd mot nu :-o :-o :-o
Bilagor
Hours_of_work_vs._GDP_per_capita,_OWID.svg.png
Hours_of_work_vs._GDP_per_capita,_OWID.svg.png (397.44 KiB) Visad 2040 gånger
#1560910
ansvaret ligger fortfarande på föräldrarna, men många har noll koll på vad och vem deras ungar röjer runt med på fritiden, jag har sett sååå många exempel de senate 10åren då min egen son växt upp. Dom har noll koll och ids inte ens kontakta andra föräldrar för att stämma av att tex Kalle verkligen ska åka med Jonas och bnla bl a bla.

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär 1 […]