...

Moderator: Moderatorer

#1302627
Tror jag inte läst det i alla tips här.. Men en sak jag har i bilen dels för egen skull men även om det skulle behövas i en sån här situation är en glashammare.

Reflexväst har jag men tipset om att ha en i handskfacket var bra! Inte alltid man lätt kommer åt saker i bakluckan.

Två varningspuckar med orange blink har jag i bilen. En lätt tillgänglig i sätesfickan bakom föraren och en i bakluckan.
#1302633
Så här ska det ju se ut :-D

Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1302636
joel80 skrev: sön 03 mar 2019, 12:00 Tror jag inte läst det i alla tips här.. Men en sak jag har i bilen dels för egen skull men även om det skulle behövas i en sån här situation är en glashammare.

Reflexväst har jag men tipset om att ha en i handskfacket var bra! Inte alltid man lätt kommer åt saker i bakluckan.

Två varningspuckar med orange blink har jag i bilen. En lätt tillgänglig i sätesfickan bakom föraren och en i bakluckan.
Jag tänker att brandsläckaren får duga som glashammmare om det kniper.

En reflexväst bakom sätet, en i bagaget. Kör jag med.
#1302638
Micce1980 skrev:Så här ska det ju se ut :-D

Om man jobbar på NCC/Skanska absolut men att borra i sin privatbil? Känns väl sisådär som normalperson men jag kan förstå det om man jobbar mycket vid sidan av väg eller i byggsvängen.
#1302646
Lövet skrev:
Micce1980 skrev:Så här ska det ju se ut :-D

Om man jobbar på NCC/Skanska absolut men att borra i sin privatbil? Känns väl sisådär som normalperson men jag kan förstå det om man jobbar mycket vid sidan av väg eller i byggsvängen.
När detta ska vi ha! :-D Jo det var väl lite i överkant men själv har jag enbart dessa bakåt, kanske man skulle ha framåt med... I mitt fall inget problem att borra, den konsol jag satt plåtskruv genom har jag en i reserv hemma, kostnad på skroten 30 kr ;-)

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]