...

Moderator: Moderatorer

av BennyL
#1143996
Väldigt tydlig video!
Om folk bara kunde hålla lite större lucka för att kunna flexxa sin fart lite i så skulle det flyta på bättre.
I går var det stopp på E4 vid Uppsala söderifrån och även där skulle folk sitta och köra med en meters lucka till framförvarande och fick tvärnita då och då, varför?
av BennyL
#1147583
Jaha, i morse var det dax igen, nästan stillastående kö från Stora Väsby söderut... Var det något i södergående? Nope, men en krockad bil (tror jag) och en blåblinkande polisbil i norrgående, DEN skulle vi promt titta på... länge! :roll:

Det har varit lite kaotiskt i slutet av förra veckan med ett antal olyckor som korkat igen E4:an, i fredags när det kom lite snö så blev det problem med långa köer igen för att vi inte kan lira ihop i trafiken. Jaja, det kommer att bli värre.
Användarvisningsbild
av Derank
#1156461
Nä. Tacka vet jag Norrland, på morgonen är man mer el mindre ensammen på vägarna denna vecka. Skulle bli galen av att bo där nere och sitta i dessa köer konstant.
Användarvisningsbild
av joel80
#1157613
Åsså igen... Hur faan lyckas man köra in i en blinkande TMA-bil?? Det lutar ju starkt åt SMS.. eller sjukt dåligt avstånd bakom typ en annan lastbil som byter fil precis innan i hög hastighet.. men jag lutar nog åt SMS/fipplande med mobil.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7a4 ... topp-pa-e4
av BennyL
#1157896
Det är skitenkelt att köra in i en TMA-bil... Det är bara att se sig om i trafiken, det sker ofta...
Men jag tror nog att din spekulation är ganska välgrundad, Joel
av BennyL
#1159504
Jaha, ja varför inte lite totalstopp en måndagsmorgon... Både Märstapåfarten och Stora Väsby... och jag var på annan ort...
Men vad fan, det kommer nya köer en annan dag 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]