...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1036168
Ett tips till er som har tv-kanalen BBC Brit: Car Crash TV börjar sändas på måndag 11/1 kl. 22:50. Handlar om incidenter som fångas på bilkameror i bl.a. Ryssland. Programmen går även i repris dagen efter vid två tillfällen.
Ska bli intressant och se hur deras upplägg är tänkt...

http://www.tv.nu/program/car-crash-tv
av llesrof
#1036202
Men snälla nån! Det är ju ett program där de visar samma videoklipp genomsnittssvensken redan sett 21 gånger och senaste gången var för över ett år sedan. Jag saknar ord för att beskriva hur genuint skitdålig TV det där är. Samma klipp kommer att vevar om och om igen samtidigt som någon kommenterar det. Låt mig gissa att de i varje avsnitt har material för 10 minuters TV men så skall det fyllas ut med reklam, omtagningar och förhandsvisning både före och efter reklamen.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1036205
llesrof skrev:Men snälla nån! Det är ju ett program där de visar samma videoklipp genomsnittssvensken redan sett 21 gånger och senaste gången var för över ett år sedan. Jag saknar ord för att beskriva hur genuint skitdålig TV det där är. Samma klipp kommer att vevar om och om igen samtidigt som någon kommenterar det. Låt mig gissa att de i varje avsnitt har material för 10 minuters TV men så skall det fyllas ut med reklam, omtagningar och förhandsvisning både före och efter reklamen.

Just därför det ska bli intressant att se. BBC Brit har dock inte reklampauser...
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1036417
Äch vem bryr sig, jag var ju på tv efter Kajsa Kling och viftade med svenska flaggan både igår och idag. Borde haft en jagrullar logga på flaggan inser jag nu, men det var kul ändå :mrgreen: (För den oinsatta vad det damernas världscupen i alpint)

Nej då åter till ämnet, rapportera gärna hur det var så ska jag försöka se det sedan :)

Hej igen Har kollat på blinkerslampan, och […]

Nej och åter nej. Min brakade och tog me[…]

Service Renault Scenic 2003

Man blir glad när man läser såna […]

Har min V70 intercooler?

Jajjemän...