...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#890438
Ja! Och gillar också när man gör det och den i filen bredvid också gör så så att det inte är en massa som byter fil in framför en hela tiden!
Användarvisningsbild
av grillchips
#890455
Ja problemet där blir ju de som knör sig in och sabbar flödet. Idioti. Men annars +1 ja!
Användarvisningsbild
av Hilmer
#890478
Nåt man blir glad av i trafiken, ja det skulle väl va när man är helt ensam om vägen så man slipper alla idioter... ;)

Man blir ju glad och tacksam varje gång som andra trafikanter faktiskt koncentrerar sig på just körningen och inget annat så man kan vila lite från att kompensera för andras misstag/slapphet/dumhet...
Användarvisningsbild
av vetten
#894177
När farbror Håkan slutar att köra bil då han dels bara kör på sommaren och dessutom kör som en kratta.
Användarvisningsbild
av Allinug
#894192
Jag tyckte att det var ganska kul när de hade gjort så att rödljusen visade ett rött hjärta istället för den vanliga röda runda trafiksignalen på några ställen i stan. Det blev i alla fall en glad överraskning när man upptäckte det när man var tvungen att stanna för rödljus.
av Nontouch
#894365
Jag vet inte om jag bara blivit gammal och tråkigt, men jag blir glad när jag ser ansvarsfulla bilister som visar hänsyn mot sina medtrafikanter. När de inte kör långsamt för att "det bara går långsamt, ala pensionär" utan för att det finns en specifik anledning. Vi måste bryr oss om våra medmänniskor... sådant gör mig glad. Bromsa in nästa gång du ser en "vägarbetes" skylt!
Användarvisningsbild
av Micce1980
#901909
Blir glad när folk använder varningsblinkersen när det blir plödsliga stop i trafiken. Menar då på motorvägar eller iaf 70-sträckor i vissa fall. Det verkar vanligare i skåleland där jag bor nu än andra landskap jag bott i. Kan ju bero på närheten till kontinenten och att folk kört mer på Autobahn? Hur som så tummen upp.
Användarvisningsbild
av vetten
#901973
Alla trafikanter som fattar att dom är en del av trafiken och att ALLA måste samarbeta och visa hänsyn mot varandra.
Användarvisningsbild
av joel80
#901979
vetten skrev:Alla trafikanter som fattar att dom är en del av trafiken och att ALLA måste samarbeta och visa hänsyn mot varandra.
Håller med.. men satans va lätt det ibland är att man går över i "surgubbe-mode". Kommer på mig själv med att sitta och muttra och svära för mig själv ibland. Mitt dashcammande har fått mig att inse att jag ibland blir sur på samma sak fast åt olika håll. :D Alltså oavsett vem jag är i situationen har jag blivit sur på den andre. Tror jag fått lite distans på hur jag kör senaste året i allafall.. mkt tack vare att det spelas in. :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 36

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]