...

Moderator: Moderatorer

#1375454
Blir som andra också glad när folk inser sitt misstag och kör en liten blink eller en tumme upp. Blir även glad för folk som ger en liten vink eller liknande om man släpper fram dem när man står i kö.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1381546
Jag blir glad när folk är underhållande :-)
På denna parkering är det P-skiva, men i denna bilen såg jag inte till någon sådan...

av Freddy100
#1381548
fjohan82 skrev: sön 24 maj 2020, 13:57 Jag blir glad när folk är underhållande :-)
På denna parkering är det P-skiva, men i denna bilen såg jag inte till någon sådan...

Du har specifik sens av humör. Jag ser ingenting speciellt underhållande att någon annan fått ett böte, kanske ngn med klent ekonomi. Var det lika underhållande när du fått omlackera bilen...?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1381552
@Freddy100: Japp, är man slö och inte kollar vad som gäller så får man helt enkelt stå sitt kast. Sen tror jag inte man är fattig om man kör en stor SUV. Dock vet jag att du har en hatkänsla för allt jag skriver, detta är långt från första inlägget jag gör i detta forumet du får spel av att se...
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1381557
Det konstiga tycker jag är att folk ordnar att ett sätt att betala för en rätt så dyr bil men sedan ska de prompt hitta sätt som de kan felparkera gratis för stunden på medans de gör säg ett inköp av en kopp kaffe och muffins för 78kr :-D Blir med andra ord glad när man ser en p-vakt ;-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1381587
vetten skrev:Men det finns ju massor av låtsaspoliser överallt :sick:
Tur det, utan allmänheten som lägger sig i skulle polisen inte få in speciellt många samtal medmera tack vare det :party: För min del får folk gärna kritisera mig när jag gör fel

;-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1381638
Micce1980 skrev: sön 24 maj 2020, 14:50 Det konstiga tycker jag är att folk ordnar att ett sätt att betala för en rätt så dyr bil men sedan ska de prompt hitta sätt som de kan felparkera gratis för stunden på medans de gör säg ett inköp av en kopp kaffe och muffins för 78kr :-D Blir med andra ord glad när man ser en p-vakt ;-)
Ja tyvärr har detta området varit lite av en plats där man dumpar bilar, så det är bra att det numera hålls efter.
Användarvisningsbild
av vetten
#1417960
Idag när jag var ut en sväng med bilen så såg jag bara en bil som inte hade baklysena tända (en nyare ford mustang) känns nästan som rekord speciellt en söndag då det ofta är massor av söndagsåkare ute :-D
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]