- mån 08 jan 2018, 12:49
#1223505
Linqid skrev: Hade varit intressant om någon av er som förespråkar tidig vävning kan ta fram någon form av studie, eller varför inte ett land där man förespråkar tidig vävning, som visar på varför det är bättre.Jag skrev om det högre upp i tråden, min upplevelse från Teneriffa. Jag lärde mig, den hårda vägen, hur det går till där. Där går man in i den fil som inte är blockerad vid skylten långt före hindret, i detta fall ett vägarbete. Sedan ligger man kvar där hela tiden. Det rullade på förvånansvärt fort eftersom det inte blev några stopp för att någon bytte fil eftersom alla höll filen. I denna "solidaritetens filkörning" fick alla samma tid förbi hindret. Det fungerade aldeles utmärkt. Första gången jag skulle passera där gjorde jag, som du förespråkar och blåste om i den tomma vänsterfilen eftersom jag inte förstod varför de andra inte använde den. Men det talade de infödda om för mig hur fel det var, genom att inte släppa in mig vid hindret.
//Sven
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo