...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steffe3
#1427810
Blev lite glad i början av veckan, åkte förbi en plog/saltbil på motorvägen, och han/hon hade sån koll att man stängde av saltet när bilar passerade
Användarvisningsbild
av Robbi
#1434240
Jag tutade på en bil som körde in i en rondell och skar av min väg. Personen tyckte upp en lapp med ett telenummer på, fråga mig inte hur hon fick fram det.

Jag ringde upp och hon var genuint intresserad av varför jag tutade. Hon tackade för hon hade alltid undrat vad som gäller, jag var tydligen inte den första som tutat på henne. Hon lovade att läsa på trafikregler, ha en god dag och....ja, det kändes ju positivt.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1434292
@Robbi, Hahahaha! F-n man kanske skulle ha en liten"studentskylt" med nummer så man kan få prata med folk. Smart tjej :) Skulle nog dock sluta med att man får blocka en massa nummer men ändå ;-)
Användarvisningsbild
av Robbi
#1434296
Micce1980 skrev:@Robbi, Hahahaha! F-n man kanske skulle ha en liten"studentskylt" med nummer så man kan få prata med folk. Smart tjej :) Skulle nog dock sluta med att man får blocka en massa nummer men ändå ;-)
Det måste sett lite lustigt ut när jag kör om henne och hon visar upp en skylt och jag finner mig och tar upp min telefon och fotar henne för numret.Bild
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1434326
Folk som agerar när man blinkar på dom. :-)
Kom ifatt en BMW med cyklar på taket, varje gång föraren accelererar sväger en av cyklarna ut 90 grader :-o
Körde efter bilen in på en mack, föraren hade inte undgått mitt helljus. Tydligen hade det främre hjulfästet gått sönder... :-/
Användarvisningsbild
av vetten
#1434382
Robbi skrev: mån 08 mar 2021, 11:16
vetten skrev:Så du blippade med telefon när du körde bil!!!!!
Jag har så dåligt minne så det var ett snabbt klick...Bild
:-D :-)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]