Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#958228
Jag bor ju nere vid 9:an i torsdagsbilden numera så man kanske skulle ta ett ryck och byta ikväll då. ;)
Användarvisningsbild
av joel80
#958231
Micce, tänk på att det är dagstemperaturerna vi ser på kartan.. inte natt/morgon. ;)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#958233
joel80 skrev:Micce, tänk på att det är dagstemperaturerna vi ser på kartan.. inte natt/morgon. ;)
Hehe jo jag vet, vill bara ha en ursäkt för att byta. :mrgreen: Man kan ju alltid vinkla fakta till sin fördel.
Användarvisningsbild
av xerent
#958236
Jag tycker SMHI:s väderapp är bra, den visar både höga och låga temperaturer i 10 dygn framöver :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#958241
Bytte från SMHI:s app till Yr:s app för några år sedan, detta då i alla fall på den orten jag bodde då SMHI:s app inte stämde hälften så bra som Yr:s.

Dock visar Yr nu att det ska bli minusgrader några nätter på rad nu i sydvästra Skåne om fyra dagar. Får trptr mitt "försvar" till dem hoppas de har fel. ;)

Den visar iaf fram till nästa ons. Vrider man på luren får man en kurva över de två närmaste dygnen.
Nästa ons
01-07 -4C :(
08-13 -2C :o
13-19 +4C :D
19-01 +2C :D
Användarvisningsbild
av TommyP86
#958252
Har faktiskt sommardäcken på, inte haft så tidigt på flera år :) var lite sugen på att testa nya däcken. Funderar på att ta av dom i helgen igen, det är lite väl tidigt alltså.
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
#958271
joel80 skrev:Alla ni som satt på sommardäcken redan!
Jag lägger hela skulden för kommande skitväder på er! Ni har jinxat och nu får vi alla ta straffet! ;)
Bild


Se till att ställa bilen i slutet av veckan så ni inte stökar till det för oss andra i trafiken nu bara! :twisted:

Tack ska ni ha. Gotland ser ut att få snö/snöblandat. Tur att dubben sitter kvar. Men... Ska ta ner 8st stora tallar imorgon, & hade hoppats på att få dem sågade & klyvda denna vecka :-(O)
Användarvisningsbild
av Allinug
#958329
Snö väntas på fredag! Underbart! :roll: Tur att man inte har bytt till sommardäck på cykeln ännu (det är fortfarande krossgruspunkteringsrisk). :)
Fast med tanke på att det också skulle bli massor av plusgrader så blir nog inte den snön långvarig. :-)-)
Användarvisningsbild
av SvenB
#958367
Det hoppas vi verkligen. :D
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
#958765
Imorse var det frost på vägen, nu är det -1 grad här på Kalkstens Hawaii. Så låter dubben sitta till efter Påsk.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 24

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]