Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av torwald
#626369
Fick åka buss i dag då det ligger 5cm snö i GBG och sommarhjulen pryder bilen... Men det är det värt :)
av llesrof
#626405
torwald skrev:Fick åka buss i dag då det ligger 5cm snö i GBG och sommarhjulen pryder bilen... Men det är det värt :)
Fick åka bil idag då det ligger 5 cm snö i JKPG och vinterhjulen pryder bilen... Men det är det värt :mrgreen:
av 2444ever
#626621
Har nu njutit 1 vecka av sommardäcken, ett litet bakslag idag, men ett stort steg för mänskligheten, hmm, kanske inte passade in där. Men, låter gärna bilen stå någon dag för att få njuta av ickeklumpdäck dom andra dagarna, står gärna ut med lite hån, och till och med plumpa påhopp på skåningar bara för den njutningen.

Men, jag har ju fördelen av att inte vara beroende av bilen, använder den i princip bara till lyxåkning, hade jag pendlat med den hade jag väntat. Och i ärlighetens namn så berodde det tidiga bytet även på att jag ville leka lite med mina nya leksaker, mutterknackare och momentnyckel från Biltema.
~Kalle~ skrev:Ett par dagar med plusgrader har vi faktiskt haft nu här uppe, det är nu dubbdäcken behövs :wink:

/Kalle
Råkade se din vinterbild i en annan tråd, är avis på såna vintrar, hade vi haft det här hade jag inte längtat efter sommardäcken. Men när det är 10 plusgrader och torr asfalt så skär det i en att höra dubbarna, till slut kör man som om det är äggkartonger som vägbeläggning. Näst efter att höra en missad växel, eller att tappa mobilen i toalettstolen tror jag dubbknatter mot torr varm asfalt är det som stör mig mest.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]

Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]