Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AMAZZZON
#30584
Tja på er all jag är ny här på forumet.

Jag heter Stefan är 18år fyller 19 i april Kommer från Sveg å det ligger i Härjedalen. Jag har en volvo 244L 77a och en Volvo amazon 68a Båda är projekt men amazon MÅSTE! bli klar före Power meet har jag bestämt.

// Stefan.
Användarvisningsbild
av Ramon
#30587
Hej och välkommen till forumet AMAZZZON! Hoppas du skall trivas :D
Senast redigerad av 2 Ramon, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av AMAZZZON
#30588
Tackar :)

Det värkar vara ett trevligt forum
Användarvisningsbild
av Ramon
#30597
Jag måste dock vara lite "tråkig" och påpeka att din signaturbild är lite för stor än vad vi tillåter på forumet! Din bild är 500x250 pixlar stor, medan vi tillåter bilder på max 468x60 pixlar stor som signatur. Anledningen är att det blir jobbigt med så stora bilder då det är själva frågorna/texten i trådarna som är det intressanta, inte bilderna. För bilder på ens bil kan man visa upp den i avdelningen Garaget, alternativt i fotoalbumet.

Så jag ber dig förminska bilden eller byta till en annan så fort som möjligt! Jag skrev in regeln idag då vi moderatorer och admins kommit överrens om detta, så det finns några ytterligare medlemmar som har för stora bilder, men dessa kommer att kontaktas så fort vi ser deras för stora bilder!
Användarvisningsbild
av AMAZZZON
#30598
Ramon skrev:Jag måste dock vara lite "tråkig" och påpeka att din signaturbild är lite för stor än vad vi tillåter på forumet! Din bild är 500x250 pixlar stor, medan vi tillåter bilder på max 468x60 pixlar stor som signatur. Anledningen är att det blir jobbigt med så stora bilder då det är själva frågorna/texten i trådarna som är det intressanta, inte bilderna. För bilder på ens bil kan man visa upp den i avdelningen Garaget, alternativt i fotoalbumet.

Så jag ber dig förminska bilden eller byta till en annan så fort som möjligt! Jag skrev in regeln idag då vi moderatorer och admins kommit överrens om detta, så det finns några ytterligare medlemmar som har för stora bilder, men dessa kommer att kontaktas så fort vi ser deras för stora bilder!

Okej jag berom ursäkt hade inte enaning om detta ska ändra det nu.

//Stefan
Användarvisningsbild
av Ramon
#30599
Hej igen :) Okej, regeln tillkom trots allt idag så den är bara några timmar gammal :lol: Det blir trevligare att läsa trådarna på detta vis, tackar för att du ändrar med så kort varsel!
Användarvisningsbild
av AMAZZZON
#30600
Okej hehehe :D
Användarvisningsbild
av Ramon
#30602
btw, ska ändra i reglerna... 60p i höjd blir för lite om man ska ha en bild på sin bil, så kör med max 486x123 pixlar!
Användarvisningsbild
av Loner
#30734
hej o välkommen!

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär 1 […]