Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Vad händer för er i sommar?

Jag och Sambon funderar på att ta en liten bilsemster i sverige vecka 28-29
resplanen är inte fullständig än, men planerar att besöka Stockholm, Norrköping, Linköping, Göteborg.
Ska väl beta av Gröna Lund och eventuellt Liseberg och Kolmården, och även passa på att träffa lite släkt och vänner som bor runt om i sverge. Ska även hålla utkik om det händer något bilrelaterat under den perioden.
av Marbas
Tidigare år har vi varit på husvagnsturné ca 2-3 veckor varje sommar. Det har blivit lite olika rundor varje år, med blandat fricamp och campingplats. I år har vi dock ändrat planer helt. Vi låter husvagnen stå och kommer tillbringa mesta tiden i Båstad. Givetvis några dagsutflykter, men inga längre bravader. Får se om vi gillar denna sommar-strategi, annars lär det bli husvagnen igen...
Användarvisningsbild
av buddha88
Kryssning te Åland, tur te Lisseberg, blir nog ett antal bilträffar man ska te, så blire o åka te Skara, Gislaved, Halmstad, Hylte, Valdemarsvik o hälsa på lite kompisar, mycket grilla o festa blir de när alla kompisarna e lediga, samt låna en båt o åka ut på fina Vättern, träffa gamla kompisar som ska komma te stan som man inte sett sen grundskolan, ja de blir som sagt väldigt fullt upp :-)-) :D
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Jobba nästan hela sommaren.. Blir väl en sväng till Skara iaf :) Sen massa partyn :twisted:
av Cicaro
Dalmans skrev:planerar att besöka Stockholm, Norrköping, Linköping, Göteborg.
Ska väl beta av Gröna Lund och eventuellt Liseberg och Kolmården, och även passa på att träffa lite släkt och vänner som bor runt om i sverge. Ska även hålla utkik om det händer något bilrelaterat under den perioden.
Om ni prickar så ni passerar nyköping(ligger mittemellan Stockholm och Norrköping) en onsdag brukar det vara en väldigt trevlig veteranbilsträff varje onsdagskväll(temat och mer info finns på http://www.automobilsallskapet.se/?page_id=333) med fina bilar, många glassförsäljare(dubbeldäckaren som säljer handgjord glass kan rekommenderas) och lite torgknallar...
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja mina sommarplaner vart ju drastiskt ändrade, då jag började inom städ, istället för att haft ledigt sedan 16:e maj så blir det vecka 26-27 som jag har ledigt. men men då ska jag njuta desto hårdare.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Förutom jobb så har jag och min tjej planer på en Sverigeresa uppåt landet... ja uppåt landet för våran del iaf.
Dalarna någonting hade vi tänkt. Via Göteborg.
Vi har knappt planerat någonting förutom ett besök på Volvomuseet och Universeum i Göteborg.
Jag tar gärna emot tips på sevärdigheter i dessa trakter.
Användarvisningsbild
av Dalmans
- Peace and love festivalen i Borlänge helgen efter midsommar?
- midsommar i leksand brukar ni utbölingar gilla att besöka.
- Classic Car Week i Rättvik v 31
- Världens största Clas Ohlson i Insjön, haha, gör som pensionärerna, bo i husvagn på parkeringen. gör ni det så lovar jag att komma ner och ta en grogg med er :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jobba blir det i sommar, iallafall till slutet på Augusti..

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]