Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Ingen fara. Jag kommer med en bild ska du se... :D :D
Användarvisningsbild
av Ramon
VolvoForLife skrev:Ingen fara. Jag kommer med en bild ska du se... :D :D
Okej, gött! För det är lite stillsamt med bidrag än så länge :( Där uppe antar jag att det finns gott om snö nu med? Så förutsättningarna till en bra bild borde vara bra :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Håller fortfarande på och funderar på hur jag ska lyckas burna fram en julgran i snön :wink:
/Anders
Användarvisningsbild
av eldaria
Kallt är det här i Holland, men ingen snö. :( brukar vara lite dåligt med snö här, bara regn ock kalla vindar.

Desutom så tror jag inte jag orkar kila till Sverige för at kolla på Bio. :D
Användarvisningsbild
av Ramon
Brainded skrev:Håller fortfarande på och funderar på hur jag ska lyckas burna fram en julgran i snön :wink:
/Anders
Hehe, ja det vore något det! Om man skulle kunna få till det snyggt :lol:
Btw, har du en diffad bil? Kom på ett sätt isf :D

Bild

Det lär bli väldigt svårt att få till det snyggt, bilen kanske inte diffar som man vill hela vägen bl.a.
Användarvisningsbild
av Brainy
mm har ju diffbroms på en kärra... iofs så är det bara halt så kan man nog få det att släppa på båda bakhjulen ändå...

Fast den ska ju vara rejält liten för att man inte ska behöva ha helikopter för att fota den. Fast en stor jäkel och bilen högst upp i toppen som "stjärna" hade ju inte heller varit helt fel :lol:

/Anders
Användarvisningsbild
av Ramon
Spånade lite och kom på en till "julgransmodell" :D Denna verkar vara lättare att genomföra.

Bild
Användarvisningsbild
av Ramon
Brainded skrev:mm har ju diffbroms på en kärra... iofs så är det bara halt så kan man nog få det att släppa på båda bakhjulen ändå...

Fast den ska ju vara rejält liten för att man inte ska behöva ha helikopter för att fota den. Fast en stor jäkel och bilen högst upp i toppen som "stjärna" hade ju inte heller varit helt fel :lol:

/Anders
Jag menade alltså att ifall man har en diffad bil, så skulle man kunna få till det att endast burna med hjulet på ena sidan (annars blir det ju dubbla burnspår på granen, men det skulle kanske inte bli så tokigt det heller). Fast detta lär bli svårt, men mitt andra exempel ovan tror jag skulle fungera bra :D
Användarvisningsbild
av tomisak
En vecka kvar av inlämningstiden för tävlingen och bara två bidrag än så länge. Hade ju varit skoj att se några bidrag till...

Fick pris på byte av batteri för total[…]

Byta spridare

Går ju inte att jämföra glö[…]

Jag lider med dig. Jä**a typer. Hoppas att d[…]

Första året jag hade VOC kostade det 12[…]