Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
#303887
Kan ju bara tillägga att på Fredag har jag haft kortet i 7 månader då det e ju bara 17 Kvar på prövotiden
Användarvisningsbild
av gundj
#303898
Tog B-kort -77. Kostade nâgra hundralappar, körde bara privat och hade egen bil pâ uppkörningen.
A-kortet nâgra âr senare vart dyrare, tror det kostade 12-1300:-
C-behörigheten fick jag gratis dâ jag hade militärt förarbevis, men det kostar igengäld ett par hundringar i läkaravgift dâ och dâ.
Och otroligt nog sâ har jag det kvar fortfarande, orört.
av svempus
#308291
körde både hemma och på skola gick väll på närmare 15000 tror jag ca 15 lektioner på skolan och me halkan och teorin har snart haft det i två år de är en månad kvar på prövotiden nu... :) tog de den 11 sept 2007...
Användarvisningsbild
av Marlboroman
#310022
Första kortet sprang nog iväg uppåt 10.000 pga en hel del körlektioner eftersom farsan låg ute mycket i lastbilen och således fanns ingen chans att övningsköra.

Andra kortet va billigare. Kommer inte ihåg va notan för det slutade på, mn det vart väl nån tusing där med.
Användarvisningsbild
av jojjevg
#315999
Min kostade iaf 500:- utfärd i grekland 13-11-1992.
A,B jag gjorde 3 obligatoriska lektioner med körskolan och lyckades med 1 gång uppkörning men jag fick göra 4 gånger teori prov (bara 1 fel tillåten i provet)
1993 fick jag militärtjänst körkort GRATTIS A,B,C,D,BE,CE,DE.
A körkort var jag tvungen att ta pga att polisen fick ta mig när jag var 14 köra motorcyckel utan körtkort så blev så klart domstol när jag fyllde 18års ålder så blev jag fri eftersom jag hade redan det. :twisted:
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
#316336
Mina körkort kostar ingenting.. :)
Utbildad chaufför..
Funderar sedan på att plugga vidare till antingen taxi eller buss chaufför :)
Användarvisningsbild
av Severin
#316351
Stylingbruden skrev:Mina körkort kostar ingenting.. :)
Utbildad chaufför..
Funderar sedan på att plugga vidare till antingen taxi eller buss chaufför :)
Jasså är det helt gratis nu för jag fick betala hela 175:- -92 när jag gick ut gymnasiet
Användarvisningsbild
av cybermunk
#316976
Jag gick omkring 100 lektioner 1 teoriprov och 5 uppkörningar
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...