Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Paperboy
#14647
Men vi kan nog vara överens om att föraren ej överlevde eller???
Snyggt inplanterad med en stolpe eller träd har den iallafall blivit
Användarvisningsbild
av S.t.r.a.n.D
#14662
Tyvärr, måste göra dig besviken, eller inte. Men föraren överlevde (om det inte är någon som spelar och blåljuger). Kommer inte ihåg var jag sett bilden tidigare om det var på garaget eller något annat forum, men där var han och skrev iaf, han som "körde". Och jag har sett flera andra som skrivit att han överlevde.

Nu är ju inte jag helt 100 på det men det är vad jag läst, och det kasnke man inte ska lita på.
Användarvisningsbild
av Ramon
#14664
Det finns ju mirakel, men vettifasen om det är sant eller inte... Eventuellt ifall han kanske flög ur bilen eller liknande, men jag tror iaf inte på att han kom ut levande från kupén så som den ser ut...
Användarvisningsbild
av Mysko
#22423
Ramon skrev:Det finns ju mirakel, men vettifasen om det är sant eller inte... Eventuellt ifall han kanske flög ur bilen eller liknande, men jag tror iaf inte på att han kom ut levande från kupén så som den ser ut...
Som det stod på den andra länken. Sprit..... det kan göra att man klarar en sådan smäll, men är åxå den troliga orsaken till att man råkar ut för den smällen åxå.
av Miche_kna
#22453
Jag läste någonstans... ej på ett forum att föraren kastades ur bilen genom bakrutan eller något sådant.
Han överlevde och är idag nästan återställd.

Vad jag har läst... kan ju vara lika mycket skvaller som allt annat :)

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]