Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1301946
EbbevonVolvo skrev: ons 27 feb 2019, 19:34
fjohan82 skrev:
gubbstrutt skrev: ons 27 feb 2019, 11:23 Kolla faktiskt på den grabben i går kväll på tuben man fick lite tips enkla grejor man inte tänkt på.
Han har många intressanta idéer, men det finns saker inom bilvård han gör som jag aldrig skulle applicera på min bil...
Ja så är det. Man tittar, analyserar, drar slutsatser, funderar ytterligare en runda, sen gör man som man tror är det bästa. Själv är bästa dräng, brukar jag säga. :-D
Exakt så :-)
Användarvisningsbild
av vetten
#1302223
Måste vara en guldgruva för flakpåbyggare den där, fast jag fattar inte hur man som lastbilsförare inte har bättre koll på sin höjd och kör fast skyltar och varningslampor blinkar.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1302263
Jag höll på o sätta kaffet i halsen för jag kunde inte hålla mig för garv :-)
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1302266
vetten skrev: fre 01 mar 2019, 10:39 Måste vara en guldgruva för flakpåbyggare den där, fast jag fattar inte hur man som lastbilsförare inte har bättre koll på sin höjd och kör fast skyltar och varningslampor blinkar.
[/quote

Möjligt att de leker med telefonen
av kebabpizza
#1302308
Det stora flertalet är inte lastbilschaufförer.
Penske, Ryder mf.l. är 'rental trucks' som man får framföra på vanligt körkort.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1302311
Men det är ju ännu större anledning till att kolla innan då om man hyr och därmed inte vet vad man ska ratta :) Skrattade till när de med husvagn förlorade sina ac anläggningar, de räknade kanske höjd utan den? :)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1302378
Någon här som gjort en Bränn-ut??

  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 160

Låter lite dumt men har du nollställt b[…]

Uppdatering på resultatet. Det var rattl&ari[…]

Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]