Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Erik Å
#1478624
Hmm, det är nog dags att städa den här bilen...
Fler intressanta klipp kommer längre fram i filmen, det vid 1:44 var rätt kul

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1479185
Jag har kanske delat denna tidigare men bättre motorljud än så här FINNS INTE!!!!!!!!!


Brabham V16, motorn är på 1,5 liter och utvecklar minst 600 hk. Från 50-talet och visst hade dom "lite" tillförlitlighetsproblem.
Men ljudet.... :-D :-D :-D :-D :-D
av kebabpizza
#1479187
EbbevonVolvo skrev:Jag har kanske delat denna tidigare men bättre motorljud än så här FINNS INTE!!!!!!!!!
Brabham V16, motorn är på 1,5 liter och utvecklar minst 600 hk. Från 50-talet och visst hade dom "lite" tillförlitlighetsproblem.
Men ljudet.... :-D :-D :-D :-D :-D
Inte Brabham, BRM var ett eget team, men i övrigt håller jag med :)
Har själv en CD med motorljud från början av 2000-talet som följde med en bok (Into the red) författad av Nick Mason (en gammal medlem i Pink Floyd som äger en herrans massa gamla racerbilar bl.a. en BRM V16)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1479235
kebabpizza skrev:
EbbevonVolvo skrev:Jag har kanske delat denna tidigare men bättre motorljud än så här FINNS INTE!!!!!!!!!
Brabham V16, motorn är på 1,5 liter och utvecklar minst 600 hk. Från 50-talet och visst hade dom "lite" tillförlitlighetsproblem.
Men ljudet.... :-D :-D :-D :-D :-D
Inte Brabham, BRM var ett eget team, men i övrigt håller jag med :)
Har själv en CD med motorljud från början av 2000-talet som följde med en bok (Into the red) författad av Nick Mason (en gammal medlem i Pink Floyd som äger en herrans massa gamla racerbilar bl.a. en BRM V16)
Ja, du har rätt! Fick för mig att Brabham var tillverkaren av motorn och BRM racingteamet. Så var det inte. BRM V16 låter underbart! Kan inte få nog av ljudet!
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1482105
@GT-mannen, Inte vanligt med den motorn i de sammanhangen men fint låter det :-)
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 160

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen