Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1299279
vetten skrev:Man får väl välja lite vem man tutar på sen gäller det ju att cykla fort därifrån sen finns det ju en del idioter som blir förbannade bara man använder ringklockan.
Ja man vågar knappt ringa på klockan utan att få en sur blick eller nåt mumlande när man passerar.


/M
Användarvisningsbild
av Allinug
#1299311
Jag brukar säga ”plinge-linge-ling” ifall jag måste passera större gäng som brett ut sig på cykelbanan. Då brukar de inte bli arga.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1301690
Har din grannes blinkers slutat fungera?
Här är en GDS på ett fix.
av mikebike
#1301751
vetten skrev: tis 12 feb 2019, 12:13 En sån där tuta har liggande någonstans ska montera den på cykeln i sommar tror jag, :mad:
Det finns tutor som är avsedda för cyklar, jag har sådana på två av mina cyklar. Man fyller på luft med cykelpumpen. Det gäller att tuta i god tid så man inte orsakar en hjärtinfarkt.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1301752
EbbevonVolvo skrev: ons 27 feb 2019, 01:12 Har din grannes blinkers slutat fungera?
Här är en GDS på ett fix.
Den där var bra :-D . Den där dunken skulle behövas i Örebro trakten på varje mack :-) .
Kolla faktiskt på den grabben i går kväll på tuben man fick lite tips enkla grejor man inte tänkt på.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1301788
gubbstrutt skrev: ons 27 feb 2019, 11:23 Kolla faktiskt på den grabben i går kväll på tuben man fick lite tips enkla grejor man inte tänkt på.
Han har många intressanta idéer, men det finns saker inom bilvård han gör som jag aldrig skulle applicera på min bil...
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1301850
fjohan82 skrev:
gubbstrutt skrev: ons 27 feb 2019, 11:23 Kolla faktiskt på den grabben i går kväll på tuben man fick lite tips enkla grejor man inte tänkt på.
Han har många intressanta idéer, men det finns saker inom bilvård han gör som jag aldrig skulle applicera på min bil...
Ja så är det. Man tittar, analyserar, drar slutsatser, funderar ytterligare en runda, sen gör man som man tror är det bästa. Själv är bästa dräng, brukar jag säga. :-D
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 160

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]

Justering Halvljus

Fick en 2:a för att höger halvljus ä[…]