Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1267672
Nån som kan förklara det här



Var kommer alla bilar ifrån och hur hanmande de där, kan man köpa dom?

Fattar ingenting
Användarvisningsbild
av StefanN
#1267687
Av nån anledning hade den videon hamnat i mitt flöde innan och jag va lika förvånad över alla dessa driftbilar, känns ju som det finns en del pengar i dom ändå.
Användarvisningsbild
av SRT
#1267828
Nätet är fyllt av dessa filmer från bilkyrkogårdar med ibland helt intakta bilar där många endast har små kosmetiska defekter.Men ändå så står de där och vittrar bort.Helt otroligt är bara förnamnet eller så är det hela konsumtionssamhället som lett oss in i denna enkelriktade tillvaro.



Minns en dokumentär om fina lyxbilar för många år sedan där en specialbyggd Bentley hittades inkörd i en sanddyna och ägaren kontaktades som visade sig ha en rejäl samling fina bilar men som var mycket besviken på denna Bentley och tyckte det var rätt åt denna bil att den nu stod där den var långtidsparkerad på obestämd tid.Anledningen till detta var att en av sidorutorna inte höll helt tätt vid tvätt där det sipprade in lite vatten varpå ägaren i ren ilska kört den rakt in i en sanddyna och sedan lät den stå där med rutorna nere.Vansinne naturligtvis men ännu en fin bil borta pga rena tokerier.
Användarvisningsbild
av SRT
#1272265
Kvinna som inte uppskattade att maken var otrogen och tog ut sin hämnd på hans nya Corvette ha ha ... :-)

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1272268
SRT skrev:Kvinna som inte uppskattade att maken var otrogen och tog ut sin hämnd på hans nya Corvette ha ha ... :-)
Vad hade bilen gjort, var det i den de hade gökat? ;-)
Användarvisningsbild
av SRT
#1272880
Elon Musk, mannen bakom elbilen Tesla har nu börjat intressera sig för eldkastare.Undrar om han ska ha dom på Mars för eventuella fientliga aliens ... :-)

Användarvisningsbild
av grillchips
#1272931
Älskar namnet på den, 'Not-a-flamethrower'. :D
Användarvisningsbild
av SRT
#1273090
Kvinna påverkad av Metamfetamin under bilkörning och videon ser ut som de flesta övriga av dessa ända till man ser vad kvinnan plockar ut ur baksätet.Arma människa. :-(

  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 160

Mina socklar till varselljus (och p-ljus) har &quo[…]

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]