Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#342093
Så rätt så Cicaro :lol:

Just nu har vi plusgrader, snön lär väl regna bort imorgon :(
av Larzan
#342101
Cicaro skrev:I stockholm är det bara pissregn, önskar att snön kom snart...(när den väl kommer tar jag med mig ett par öl och en campingstol och sätter mig och tittar på alla stockholmare som fastnar vid lämplig uppförsbacke på E4/E18. Dvs samma människor som propagerar för dubbförbud och som fastnar för att de har blankslitna sommardäck, skadeglädjen är enda sanna glädjen :-)
Om man ändå fick den glädjen i Sthlm. Så fort det vankas snö så vräks det ut salt på vägen. Om det nu inte råkar komma en fredag eftermiddag då snöröjarna pimplar bärs de med.

Vårby backe är rätt ok. Sen har vi de vanliga backarna ned till Moraberg i södertälje. Fast då räcker det med fler bilar än två en vanlig fredag eftermiddag för att de ska bli köer där. Rätt kul att kika på tuben på bilarna som sladdar omkring i ishalka. och skönt för man slipper själv gå ut och skrapa rutorna eller skotta garageuppfarten.

Nä snö, det kan de norr om skillsmässodiket ha.
av Cicaro
#342172
Bodde i Nacka förut. backen strax före Sickla köpcentrum var rolig, där kom varken bussar eller bilar ut. Var ritkigt nöje att sitta vid köksbordet och garva... :D

Nu vet jag inte vilken backe jag ska ta men någon ska jag hitta :roll:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#348262
Kylan är bra! :wink:
av Larzan
#348266
För eskimåer, pingviner och isbjörnar.
Vore bra mycket härligare med sommarväder året runt.
av Cicaro
#348269
usch och fy, nej ge oss 20 grader kallt och snö!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#349476
Ojdå :D Är snön kvar eller är det bara slask nu?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 188

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]

V70 motor till 850

Läste precis att de använder olika typer[…]

Till att börja fattade jag ingenting. Det kop[…]

och i ECU i motorutrymmet. Inte på en -[…]