Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#1296803
Ja, inte mycket syntes av plogbilarna i morse. Trodde inte jag skulle komma hem ens.
Användarvisningsbild
av StringerBell
#1296821
Läste i DN att man i innerstan i Stockholm prioriterar cykelbanor, gångbanor och bussgator. Har det varit så förut? Lycka till med snövallen när det blir parkeringsförbud, ni som parkerar på gatan.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1296855
Idag får plogbilarna bekänna färg, helt klart. Vad fick vi igår, 30cm utöver de 10-20cm som redan låg? Ytterligare 20-30cm inatt? Känns såhär med facit i hand lite onödigt att jag skottade igår, har redan varit ute i 1.5h idag och snart ska jag ge mig ut igen.
Känns som en överhängande risk för hemmajobb imorgon om inte plogbilarna hinner med.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1296861
Fick läsa rätt långt i ridningen imorse innan det framgick att snökaoset rörde ostkusten. Hela Västsverige upp till och med Värmland har klarat sig. Fredags kväll däremot var väldigt spännande ute på vägarna. Snödrev över vägen hela vägen över slätten i Dalsland.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1296869
Det har snöat rejält under förmiddagen. Jag har varit ute och skottat flera gånger. Tur att snön är lätt när det är -6 grader!
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1302616
Då var det dags igen... Inte mycket, men tillräckligt för att saltbilarna ska behöva ut och åka samt att det ska bli vitt på gräsmattan och i terrängen... :bored:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1302667
Vafan...
av Lövet
#1302669
Kan inte annat än instämma. Vad f-n är detta bra för? Kommer ju försvinna på två dagar och det enda resultatet är att vägarna täcks av geggamoja.
@grillchips,
av mikebike
#1302670
Reklamera. Gud hör bön.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1302673
@fjohan82, Jo, alldeles för mycket. Här i sörmländska urskogen har det kommit 4-5 cm. Och det snöar fortfarande lite. :crying:
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 188

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]