Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
#1241302
Nu har det... vomerat ned snö sedan förmiddagen. Den snö som hinnit smälta bort de senaste solskensdagarna har åter igen fyllts på. Jag är jävligt trött på snö nu.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1241307
Kom snö här också idag, det var länge sen sist... :roll:
Användarvisningsbild
av joel80
#1241347
-11 när jag gick upp.. Nu är det "bara" -9.8...
det känns som att det är minst några veckor kvar till man med gott samvete kan sätta på sommardäcken.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1241357
Ingen ny snö här i Bromma vad jag kan se, men -7 ute för drygt en timme sen. Fick upp en såndär "på denna dagen för x år sedan" på Facebook, idag för 2 år sen var det 13.7 grader ute.... :(
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1241365
Damp ner ett gäng centimeter i Göteborg inatt. Trafikkaoset pågår fortfarande en timme efter att det brukar ebba ut. Såg många som körde som om de hade sommardäck och lastbilar som körde med full hjulspinn uppför svaga uppförslut.. Själv försökte jag tända antispinn-lampan när jag körde om en sån lastbil men lyckades inte ned normal gas så det var ju inte direkt halt.
Användarvisningsbild
av Briander
#1241384
Och folk byter till sommardäck idag... i Göteborgs-snön. Knas. Jag hade lätt avbokat min tid en dag som denna.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1241393
Briander skrev:Och folk byter till sommardäck idag... i Göteborgs-snön. Knas. Jag hade lätt avbokat min tid en dag som denna.
Borde nästan vara läge att inte lämna ut bilarna efter bytet en dag som denna :roll:
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1241952
Hamnade rakt i detta elände ikväll... WTF är våren...?! :-(O)
Nu ligger det 3-4 cm på bilen och mer kommer ner, tur att jag inte har bytt däck än 8)
Screenshot_20180329-215302.jpg
Screenshot_20180329-215302.jpg (280.95 KiB) Visad 1602 gånger
av Uninium
#1241956
Undrar hur många som slängt på sommardäck som ska till Elmia mässan

En hel del har jag känslan av,och det är väll snö där fortfarande.
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1241957
llesrof skrev:Nu har det... vomerat ned snö sedan förmiddagen. Den snö som hinnit smälta bort de senaste solskensdagarna har åter igen fyllts på. Jag är jävligt trött på snö nu.
Sympati finns här.
Är så enormt trött på det. Klarblå himmel och herrejösseskallt här just nu, men jag ser att det ligger lite snö i prognos.
Folk byter till sommarhjul för fullt här också, väntar med spänning på första aprilsnön.
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 188
Justering Halvljus

Den bakersta är höjd, den främre ti[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Jag valde XC70 när jag köpte bil 2011, f[…]

Vill slänga in en varning, en ballast till en[…]

Har ägt en V60 T3 årsmodell 2018, autom[…]