Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av drawman
#143652
En man går fram till bartendern o säger "Jag lovar att jag pissa i glaset som står på bordet utan att en enda droppe hamnar utanför, skall vi slå vad om 1000kr?" Jaa visst säger bartendern.

Mannnen börjar pissa, han träffar kassan, telefonen OCH bartenderns ansikte! När mannen är klar säger bartendern "det var lätt förtjänta pengar! Ge mig 1000kr!" jaa säger mannen och går ner till ett par grabbar som står i hörnet, kommer tillbaka och ger bartendern 1000kr, bartendern kollar på mannen konstigt, då säger mannen "jag slog vad med grabbarna om 2000kr att jag kunde pissa på kassan telefonen och på ditt ansikte utan att träffa glaset"

:lol:
Användarvisningsbild
av olafixar
#143662
Fröken visar en bild på en penis och frågar barnen om dom visste vad det var.
Lilla Kalle svarade:
"-En penis och min pappa har två stycken. Den lilla kissar han med och den stora borstar han mammas tänder med."
Användarvisningsbild
av Nexus
#143687
(N) Aja baja den var inte rumsren :lol: :lol: :lol:
av Addekarlsson
#143707
Apropå rumsrena.... :lol:

http://adde.myftp.org/Historier

Där finns det en hel del.

Men!!! Det finns en del som inte lämpar sig för känsliga, så läs på egen risk!

Mvh/ Adde
av kaffe_koppen
#143709
En porsheförare förbarmade sig över en trött gammal volvo 240 och frågade om han ville ha lift. Det ville han gärna så dom band fast 240:in med ett rep efter porshen. Innan dom satte sig i rörelse sa killen i porshen till bilisten att tuta ifall det gick för fort. Efter en stund kom det en mercedes och körde förbi. Detta tålde inte porsheföraren utan trampade spiken i botten för att hinna ikapp mercan. Efter en stund åkte dom förbi en mack där killen på macken inte trodde sina ögon. Han kastade sig på telefonen och ringde
till en mack längre bort:
- Om du tittar ut nu kommer du att få se nåt du aldrig har sett och aldrig kommer att få se igen. Först ligger en merca jagad av en porshe. Sist ligger en gammal 240 i 250 knutar, han tutar som en galning och vill köra om..!
Användarvisningsbild
av Nexus
#145142
Det är kanske inte så välkänt, men sex kan delas in i fem stadium enligt
följande:

1. Stadie ett är smurfsex. Detta inträffar i början på förhållandet när man
håller på till båda parter blir blåa i ansiktet.

2. Andra stadiet är köksbordssex. Detta kommer något senare i förhållandet,men ni är fortfarande så attraherade av varandra att ni gör det varsomhelst, till och med på köksbordet.

3. Nummer tre i ordningen är sovrumssex. Ni har lugnat ner er lite, kanske gift er och skaffat barn, och sex har blivit rutinmässigt.

4. Stadie fyra är farstusex, och inträffar när ni möts i farstun och säger
åt varandra att "Ta dig i brasan".

5. Femte och sista stadiet som ett förhållande passerar är rättegångssex.
Detta inträffar när ni skiljer er och frugan drar över dig i rättssalen och
tar allt du äger. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 197

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]