Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Varti
#137584
:-@ hahaha grymt
Användarvisningsbild
av freak1
#137676
Tre killar sitter i en bar när ett fyllo raglar in, pekar på killen i mitten och skriker:
- Din morsa är det bästa ligget i stan!
Alla tror att världens tumult är på gång, men killen i mitten ignorerar överraskande fyllot, som snubblar iväg till andra änden av baren. Tio minuter senare kommer han dock tillbaka fylld av energi:
- Jag satte just på din morsa, och det var skithäääärligt!
Killen i mitten tar fortfarande ingen notis om fyllbulten, som än en gång försvinner iväg. Tio minuter senare återupprepas proceduren:
- Din morsa lät mig till och med...
Denna gång tröttnar killen i mitten och avbryter alkisen:
- Dra hem nu farsan, du är packad!
av Magren
#137677
Jag har en liten fundering?

Jag har aldrig riktigt kommit underfull med varför mannens och kvinnans sexuella drift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfull med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

T.ex. en kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen började glöda i sovrummet, när hon till sist säger, ” jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mej”. Jag sade ” VA??!! Vad var det där?!” så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra……”du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dina fysiska behov som man”. Hon besvarade min frågande min med att säga,” Kan du inte bara älska mej för den jag är och inte för vad jag gör i sovrummet?”.
När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligen dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mej att säga…..Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mej när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, ” det går bra älskling”. Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett stort leende sade hon till sist, ” jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar”. Jag kunde knappt hålla mej när jag till sist sade, ” Nej älskling, jag känner inte för det”. Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat ” VA?!. Jag sade sedan ” Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dej som kvinna”. Sedan när hon så ut som om hon skulle döda mej, fortsatte jag ” varför kan du inte älska mej för den jag är istället för dem sakerna jag köper åt dej? ”.

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.
Användarvisningsbild
av freak1
#137695
Magren skrev:Jag har en liten fundering?

Jag har aldrig riktigt kommit underfull med varför mannens och kvinnans sexuella drift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfull med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

T.ex. en kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen började glöda i sovrummet, när hon till sist säger, ” jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mej”. Jag sade ” VA??!! Vad var det där?!” så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra……”du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dina fysiska behov som man”. Hon besvarade min frågande min med att säga,” Kan du inte bara älska mej för den jag är och inte för vad jag gör i sovrummet?”.
När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligen dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mej att säga…..Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mej när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, ” det går bra älskling”. Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett stort leende sade hon till sist, ” jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar”. Jag kunde knappt hålla mej när jag till sist sade, ” Nej älskling, jag känner inte för det”. Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat ” VA?!. Jag sade sedan ” Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dej som kvinna”. Sedan när hon så ut som om hon skulle döda mej, fortsatte jag ” varför kan du inte älska mej för den jag är istället för dem sakerna jag köper åt dej? ”.

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.
:-@ Den är bra
Användarvisningsbild
av C.W.
#137742
halleluleja...hehehe :D :D :D
Användarvisningsbild
av Nexus
#143488
Världens första blond-man historia


En Irländare, en Mexikan och en blond man jobbade på ett höghusbygge,
de hade kommit till 20:e våningen och det var dags för lunch.
Irländaren öppnar matlådan och konstaterar att det åter är "Irish stew"
och säger "Om jag får Irish Stew en gång till hoppar jag!".
Mexikanaren öppnar sin matlåda och utbrister "Burritos, igen! Får jag
Burritos en gång till hoppar jag!"
Den blonda mannen öppnar sin matlåda och utbrister "Ost & Skink macka, idag igen... får jag det en gång till så hoppar jag också!"

Dagen efter samlas de åter för lunch.
Irländaren öppnar matlådan, konstaterar att det är "Irish Stew" och
slänger sig mot en säker död.
Mexikanaren ser att han fått Burritos i sin matlåda och kastar sig
även han ut från höghuset.
När sedan den blonda mannen öppnar sin matlåda och konstaterar att det även idag är Ost & Skink mackor så hoppar även han.

På begravningen gråter alla anhöriga, Irländarens fru beklagar sig "Om
jag bara visste att han va trött på Irish Stew så skulle han aldrig
fått det igen".
Mexikanarens fru sa "Han kunde ju fått Tacos i matlådan om han bara >
sagt att han tröttnat på Burritos"
Alla vänder sig om mot den blonda mannens fru och tittat undrande...
hon utbrister "Titta inte på mig, han gjorde sina egna matlådor"
Användarvisningsbild
av Brainy
#143513
Jag kontrar ;)

"En mycket generad kille går in på en bar och ser en snygg kvinna som sitter vid bardisken.
Efter att ha samlat mod en hel timme går han fram till henne och frågar med skakande stämma:

"Öh.. du har väl inte lust att snacka lite?"
Efter ett ögonblicks tystnad skriker hon: "NEJ, jag vill INTE knulla med dig!"
Alla i baren stirrar nu på dom och killen smyger sig, totalt röd i ansiktet,längs väggen tillbaka till sin plats. Efter ett par minuter går kvinnan över till han och
ursäktar sig.

Hon smilar och säger: "Du förstår, jag studerar psykologi, och håller på att samla stoft
till min speciella avhandling, som handlar om hur folk tacklar pinsamma situationer."
Mannen rör inte en min, men ropar så högt han kan: "2.000 kr.! Du måste vara sinnessjuk!""

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
#143520
:lol: :lol: :lol: där fick hon "hyndan" :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 197

Är det värt pengarna att montera en s&a[…]

Har nylig byttet sommerdekk og har en god del reso[…]

Det som händer är att den tvekar på[…]

Bakfjädrar.

Bil och modell: V70 2.5FT 2009 Nivomat. Jag uppt&[…]