Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1420311
fjohan82 skrev:
Nja, det ligger utanför Sölvesborg. Stockholm ligger en bit norr om Ronneby, enkelt förklarat. :-)
Så gott som samma plats enligt mig ;-)

@Cotag, Hehe :-)
av hexhex
#1422335
Brainy skrev: mån 01 okt 2007, 23:27 Det va en afrikans pappa med hans son som skulle resa från USA till London.
Under flygresans gång säger piloten
The fuel tank is getting empty, we have to throw out the luggage
Bagaget slängdes ut men efter ytterligare några minuter så säger piloten.
The plane is still too heavy, I’m sorry but we have to start unloading people.
To make it as fair as possible we do it in alphabetic order, so first off are Africans……..”inget svar”
Ok black people?................... “inget svar”
OK colored people?...............” inget svar”
Hmm, dark people?...............”fortfarande inget svar”
Då frågar sonen
- But dad, I thought you said that we are proud african black colored dark people?
- Yes my son, but today we are niggers.
:-D
Användarvisningsbild
av GT-mannen
#1422360
Vad spelar Biden för instrument?
Han är Trump-petare.

Why can't Trump go to the White House anymore?
It's for Biden.

Funderar på årets semester.
Ska det bli Los Balkongos eller Costa del Veranda?

Vad är det för likhet mellan pasta och coronaviruset?
Båda uppfanns i Kina men Italien spred dem.

Hur beskriver man den perfekta kvinnan?
Blond, en och tjugo hög, inga tänder, stora öron att hålla i och platt huvud att ställa ölen på.

Vad har en blondin och en moped gemensamt?
Båda är roliga tills en polare ser dig på en.

:-D

/Håkan
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1422384
GT-mannen skrev:Vad spelar Biden för instrument?
Han är Trump-petare.

Why can't Trump go to the White House anymore?
It's for Biden.

Funderar på årets semester.
Ska det bli Los Balkongos eller Costa del Veranda?

Vad är det för likhet mellan pasta och coronaviruset?
Båda uppfanns i Kina men Italien spred dem.

Hur beskriver man den perfekta kvinnan?
Blond, en och tjugo hög, inga tänder, stora öron att hålla i och platt huvud att ställa ölen på.

Vad har en blondin och en moped gemensamt?
Båda är roliga tills en polare ser dig på en.

:-D

/Håkan
BildBildBildBildBild

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

av Erik Å
#1422944
Angående Trump och missilavfyrningskoderna..
Tror ni att han får samma typ av mejl som hotellkedjorna skickar ut typ "sista chansen att använda dina bonuspoäng, om 10 dar brinner de inne"

"Hello Mr President! This is your last chance to use your launch codes before they expire in 10 days!
Visit our homepage www.icbm.mil and choose which country you like to destroy.
Click on the map or select country from the list. Multiple choices are possible. You can also use the "select all" button at the end of the list.
Before you can order a launch you need to enter a valid launch code. The codes are stored in the "football briefcase" carried by military personnel, always in your vicinity.
Open the briefcase, find the appropriate code and enter it in the box below and then press the "LAUNCH" pushbutton.
The progress of the launch and any possible counter-strike can then be followed on live maps at www.norad.mil. Log in as president.usa, password doomsday
Good luck, we enjoyed working for you. Have a nice day!"

Man kanske inte ska skoja om sånt här? Ett sätt att hantera oro.. 😑
Alla eventuella likheter med Mel Brooks "Space Balls" är en ren slump
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1422981
Jo man ska skämta.
Det gör att man får lite distans samtidigt som det vränger till verkligheten och blir lättare att se hur bisarrt sanningen egentligen är. Verkligheten överträffar ofta dikt...

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

av Libbe
#1424670
Kvinnor och män tänker olika
Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan. Till exempel en kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger:
– Jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig.
Jag sade ”VA??!! vad var det där?!”. Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra:
– Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man.
Hon besvarade min frågande med att säga:
– Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?.
När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga….. Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa:
– Det går bra älskling.
Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist:
– Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar.
Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade:
– Nej älskling, Jag känner inte för det.
Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat ”VA?”. Jag sade sedan:
– Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna.
Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag:
– Varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dem saker jag köper åt dig?
Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller. :-D :-)
Användarvisningsbild
av GT-mannen
#1425141
Pappa Roland var bekymrad över sin lilla familj, som bestod av sonen Jesper och frugan Annika. Flera gånger under de senaste veckorna hade flera små lögner inom familjen uppdagats, och det var ingenting som han tänkte acceptera.
Så han satte sig i bilen och körde raka vägen till Elgiganten. Väl där frågade han en säljare om det fanns några pålitliga lögndetektorer.
- Det har vi absolut, men vi har precis fått in en ny produkt. Det är en robot som har en supersmart inbyggd lögndetektor, vilket gör att roboten slår till den som ljuger.
Det tyckte Roland lät kanon. Han betalade, lastade in roboten i bilen och begav sig hemåt.
Vid middagen så bestämde sig Roland för att testa sin robot och frågade Jesper:
- Var har du varit idag, min son?
- I skolan, svarade Jesper med munnen full av mat.
Direkt slog roboten till Jesper.
- Okej, jag erkänner! Jag var hos en kompis och kollade på film!
- Vad för film? undrade Roland.
- Lejonkungen, svarade Jesper varpå roboten gav honom en rejäl lusing igen.
- Erkänn nu, sa Roland uppfordrande.
- Ja, men okej då, vi såg på porrfilm! utbrast Jesper som nu gömde sig för roboten.
- Va, porrfilm?! När jag var i din ålder visste jag inte ens vad porr var! utbrast Roland.
Då vänder sig roboten om och slår till Roland över armen, vilket får mamma Annika att börja skratta högt och utbrista:
- Haha, herregud! Han är verkligen din son, Roland.
Då slår roboten till mamma Annika...

:-D :-D :-D

/Håkan
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 197
Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]

Har läst igenom flera trådar om att byt[…]

Problemet är ju att sådana här app[…]