Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lennarte
#1532302
Var ju inte meningen jag skulle skriva mer i denna tråd, men.....
Jag/vi är fullvaccinerade och har beviset i Kivra appen. Långt att köra? Ja denna gång blir det det, omkring 20 mil till Landvetter (har 5 km till Halmstad Flygplats) Åker med Rolfs buss och flyg, så bara vi kommer till Landvetter så ordnar dom allt. Ska se (med guide) kusten och historiska platser, övernattning (start i Porto och sedan i Lissabon) på flera ställen så vi får se den norra delen av Portugal. :-D :-D
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1532303
Volvoold skrev: mån 27 feb 2023, 15:41 Är det nåt krav på covidvaccination för inresa? Och hur många sprutor isf? Är det nåt digitalt intyg ni visat upp isf? Jag Funderar själv på en resa, men har bara tagit två, eftersom hälsan blivit sämre efteråt.
Här står lite mer:
https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... dex_sv.htm
https://reopen.europa.eu/sv/map/PRT/7001
.
Europa.eu.JPG
Europa.eu.JPG (87.22 KiB) Visad 1898 gånger
av Volvoold
#1532309
Stort tack lennarte och Fjohan82 för info. 😊

Ska kolla på det. 🌞
Användarvisningsbild
av lennarte
#1532784
Ormbett skrev:Trevlig tråd, tack för det! :-) Har inte varit i Las Palmas sen 1974, skulle nog inte känna igen så mycket idag.
Frugan var däru med sina föräldrar flera gånger i Las Palmas i skarven -60 och -70-tal. Hon hade väldiga problem att hitta dom hotell och restauranger dom var på då. Dom bodde på Las Canteras "övre" ände. Dock hittade vi Restaurang Glada Tuppen där man på den tiden kunde äta det då väldigt exklusiva Flamberad oxfile. Som flamberades vid bordet. Vi åt inte där nu, men var där och åt för c:a 10 år sedan, och det var samma personal ....
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]