Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Bannad
#1503746
Valfläsket är i full gång inför årets val.

Partier och dess ledare försöker glänsa, mörka och "slira" på uppenbara sanningar.

Hur kommer regeringssammansättningen se ut måndagen den 12 Sept- 22?

- Vi respekterar varandra utan påhopp och andra respektlösheter- So, Dont drink and type. :-)
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1503981
Vad hetr ni? Lasse. Vad är ert fulla namn
Lasche!

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk


av Bannad
#1508340
JÅ och SD missaktar Rainbowrörelsen.. Och EBT stiger på snårig stig att vinna röster från HBTQ rörelsen. Och Kristersson står där som en bilförsäljare. Hur skall dom kunna samarbeta i sittande regering?
Moderaterna anklagar Sossarna för att bluffa om F-Skatten-- Och jag är faktiskt benägen att i denna fråga hålla med M. Sossarna Bluffade stort om inträdet i NATO.
- Frågan är ju ännu en gång- skall vi svenskar ha en vilseledd regering som vet varken ut eller in?
Många vurmar för Elbilens framtid samtidigt som Miljöbilisternas hyckleri om bättre klimat endast bottnar i dina och mina skattemässiga bidrag till densamme.
av Volvo2021
#1508739
EPSON skrev:JÅ och SD missaktar Rainbowrörelsen.. Och EBT stiger på snårig stig att vinna röster från HBTQ rörelsen. .[/

Håller inte med om Sd och Rainbowrörelsen. De vill ta emot färre flyktingar från mena som väl ofta är öppet hbtq-fientliga. (Nyligen utfört prideterrordåd i Norge) Konstigt att de prideparad-vänliga partierna inte tänker likadant, och ändå är det sd som prideparaden tar avstånd från!!!!

Afs vill ju ha återvandring av flyktingar från hbtq-fientliga länder, så de är ju paradoxalt nog mer hbtqvänliga än alla andra partier, trots att de värnar kärnfamiljen.

KD trodde jag skulle värna kristendom/ bibelns budskap, och då ska hon inte fiska röster inom HBTQ. Läs bibeln 1 korinterna 6:9,10. Inga otuktiga eller avgudadyrkare eller horkarlar eller män som ligger med andra män, 10 inga som är tjuvaktiga eller själviska, inga drinkare, ovettiga och utsugare – ingen sådan får ärva Guds rike
S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]

@Officefb , Enklast är väl att köp[…]

Intressant video på hur bilarna byggs i fabr[…]

Hej på er Hjälper barnbarnet med hans E[…]